علمی و پزشکی

پیش بینی تمهیدات بهداشتی، اجرایی و نظارتی در هشتمین انتخابات نظام پزشکی

انتخاب اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ و شهرداری های استان با رعایت شرایط لازم توسط دستگاه های اجرایی از ساعت 8 صبح الی 20:00 روز جمعه 4 تیرماه برگزار می شود. هیئت ها و ناظران

به گزارش نازک نارنجی ، عباس مسجدی آرانی ، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی استان تهران ، تأکید کرد که با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان مجری انتخابات ، کلیه تمهیدات لازم ، از جمله الزامات بهداشتی ، اجرا و نظارت می شود. یک انتخابات شایسته با کاندیداهای مختلف از خواسته های مختلف اثبات شده ارائه می شود. ما تقاضا داریم همه اعضای سازمان نظام پزشکی استان در این انتخابات شرکت کنند و با مشارکت بالا بهترین افراد جامعه پزشکی را انتخاب کرده و با اطمینان مسئولیت پزشکی چهار ساله را به آنها بسپارند.

وی به اعضای سازمان نظام پزشکی توصیه کرد: “همکاران ما سعی کنند از همان ابتدا در انتخابات شرکت کنند تا به دلیل شرایط کرونا ویروس تأخیر و صف نداشته باشیم ضمن ایجاد یک فاصله مناسب.”

مسجیدی آرانی همچنین افزود: “من از همكارانم می خواهم كه قبل و بعد از رای گیری در نظرسنجی ها و ساختمان ها جمع نشوند ، به دلیل بیماری عروق كرونر و انتظارات از جامعه پزشكی ، سلامتی داشته باشند.” و سلامت همکاران سخت کوش جامعه پزشکی را به خطر نیندازد.

رئیس هیئت مدیره انتخابات نظام پزشکی استان تهران اظهار داشت: صندوق های رای در سه ساختمان دانشگاه علوم پزشکی ایران قرار است در ساخت مرکز همایش های دندانپزشکی ، داروسازی و مامایی رازی در ساختمان معلم. علوم پزشکی و آزمایشگاهی و متخصصان دارای مجوز در کتابخانه مرکزی حضور دارند.

مسجدی در ادامه به زمان تبلیغات نامزدهای سازمان نظام پزشکی اشاره و هشدار داد: زمان تبلیغات در ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه 24 ژوئیه به پایان می رسد و هرگونه تبلیغات نامزدها ممنوع است. پس از این زمان ، بنابراین محیط دانشگاه پزشکی علم در ایران از نظر اجرای اقدامات تبلیغاتی محافظت می شود و در صورت تخلف ، اقدامات قانونی لازم انجام خواهد شد.

وی با اشاره به پیشنهادهای هیئت نظارت برای افزایش تعداد صندوق های رأی و مراکز رأی دهی و همچنین پیش بینی صندوق های سیار گفت: ضایع شدن حقوق غیرقابل قبول است؛ مخالفت هایی با افزودن صندوق های رای گیری و مراکز رای دهی و همچنین یک صندوق رای گیری سیار وجود دارد ، بنابراین تنها مرکز اخذ رای گیری در تهران دانشگاه علوم پزشکی ایران در کنار برج میلاد است.

مسجدی افزود: “البته با هماهنگی هیئت های اجرایی و دانشگاه های تهران ، تصمیم بر این شد که تمهیدات لازم برای ارائه خدمات حمل و نقل برای شرکا ، به ویژه ساکنین در نظر گرفته شود تا آنها در انتخابات چند ساعت شرکت کنند “

رئیس هیئت مدیره انتخابات سیستم پزشکی تهران گفت: “حتی اگر اعضای هیئت نظارت در همه مراکز رای گیری باشند و کل روند رأی گیری را مشاهده کنند ، نامزدها و رأی دهندگان می توانند با شماره تلفن 88622546 هیئت رئیسه تماس بگیرند. ناظران و 86702803 برای هیئت اجرایی باید موارد لازم را مطلع شوند.

سرانجام مسجدی گفت: هیئت نظارت و هیئت اجرایی نیز بلافاصله پس از زمان رأی گیری گشودن صندوق های رای و شمارش آرا را آغاز می کنند و نتایج در اسرع وقت اعلام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا