اقتصادی

حل کامل مشکل آب “غیزانیه” اهواز در ماه‌های آینده

نازک نارنجی / خوزستان معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان مشکلات آب در قسمت غیزانیه اهواز گفت: تعمیر کار به پایان رسید.

افشین محمدی در گفت وگو با نازک نارنجی ، با اشاره به آخرین وضعیت تأمین آب در خوزستان اظهار داشت: در سال 1999 با تصویب هیئت دولت ، شرکت های آب و فاضلاب شهری و شهری و اهواز ادغام و ادغام شدند. برای عزیزان در روستاهای استان خوزستان.

وی افزود: “چند روز پس از ادغام ، موضوع غضانیه و مشکلات این بخش در روند ادغام در دستور کار ABFA خوزستان قرار دارد و با استفاده از ظرفیت و پتانسیل ABFA و سایر بخش ها ، بیش از 85 روستا مشکل ساز است. در این بخش حل شده است. “

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت: “امیدواریم با همکاری بسیج سازندگی طی دو یا سه ماه آینده مطالبات مشروع مردم غزنی را برآورده کنیم. از شرکت آب و فاضلاب خوزستان و حل کامل مشکل. “

محمدی با بیان اینکه بیش از 90 درصد مشکلات آب شرکت آب و فاضلاب مربوط به مناطق روستایی است ، گفت: 2 هزار و 741 روستا تحت پوشش شرکت آبفا خوزستان قرار دارند اما در کل 4000 روستای خوزستان وجود دارد. ما در حال ساخت زیرساخت و بستر مناسب برای ارائه خدمات به روستاها هستیم.

وی درباره روستاهای دارای تنش آبی در خوزستان گفت: در استان خوزستان 702 روستا دارای تنش آبی هستند که مشکل تنش آبی در 220 روستا برطرف شده است. سال گذشته بیش از 300 کیلومتر خط انتقال اصلی و فرعی در روستاهای استان خوزستان اجرا شد که بیش از میانگین کشوری است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوزستان اظهار داشت: این نشان دهنده عزم جدی ABFA برای حل مشکلات تنش آبی در روستاهای خوزستان است.

محمدی گفت: کارکنان شرکت آب و فاضلاب خوزستان با ارائه خدمات 24 ساعته در کنار مردم هستند و تمام نگرانی های آنها با بهره گیری از پتانسیل داخلی شرکت مشکلات روستاها را برطرف می کند.

وی در مورد پروژه های در دست اجرا گفت: ما هر ماه پروژه های روستایی را افتتاح خواهیم کرد تا مردم روستاها از خدمات مطلوب برخوردار شوند. در همین راستا ، مطالعات بیشتری در مورد روستاها انجام شده است و در صورت تأمین منابع مالی ، پروژه های زیادی اجرا می شود.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: در پی سفر رئیس مجلس و همکاری استاندار خوزستان و شرکت آبفا ، 680 میلیارد تومان اعتبار برای 702 روستای دارای تنش آبی استان خوزستان تأمین می شود. . ، می توانیم گام های مثبتی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم برداریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا