اقتصادی

تجارت کربن ۱۰ برابر بزرگتر از بازار جهانی نفت می‌شود

یکی از بزرگترین شرکتهای بازاریابی کالا در جهان پیش بینی کرده است که بازار رو به رشد انتشار کربن از بازار نفت خام جهان بزرگتر خواهد بود.

هانا هومن ، مدیر جهانی تجارت کربن در شرکت بازرگانی کالاهای Trafigura ، به اجلاس جهانی کالاهای مالی ، با مجوز از نازک نارنجی گفت: “بازار کربن 10 برابر بزرگتر از بازار جهانی نفت خام است.”

بیشتر معامله گران کالا در برنامه های بهره وری انرژی به دنبال فرصت های تجارت کربن و تجارت فلزات با تقاضای بالا هستند.

رویترز در اوایل این ماه به نقل از منابع شناخته شده گزارش داد ، در میان تقاضای زیاد فلزات انتقال انرژی ، بازرگانان کالا و برخی صندوق های سرمایه گذاری معامله گرانی را استخدام می کنند تا از تقاضای مواد معدنی کلیدی استفاده کنند. به عنوان مثال ، Trafigura اولین شرکت بازاریابی کالا در سال گذشته بود که میز تجارت آلومینیوم کم کربن را راه اندازی و یک واحد توسعه تجارت فلزات غیر آهنی را راه اندازی کرد. اداره معادن و فلزات غیر آهنی Trafigora موفق ترین موفقیت را در سال 2020 به دست آورد.

موریل شواب ، مدیر ارشد مالی گنور ، در اجلاس جهانی کالاهای مالی گفت: “شرکت فروشنده به تجارت بازاریابی کالا روی آورده است.”

علاوه بر کالاهای اساسی برای تغییرات انرژی ، تجارت بزرگ به دنبال استفاده از افزایش قیمت کربن در بازار رو به رشد بازاریابی کربن است زیرا بسیاری از دولت ها انتشار کربن را به صفر می رسانند.

طبق اویل پرایس ، بزرگترین بازار کربن جهان بازار کربن اتحادیه اروپا است که در اوایل ماه مه با 60.50 دلار (50 یورو) در هر تن رکورد زد ، که 50 درصد از ابتدا در سال 2021 افزایش داشت. آیا اینطور است. تحلیلگران معتقدند با معرفی قوانین سختگیرانه و مطالعه قیمت گذاری کربن برای حمل و نقل جاده ای و قیمت سوخت ، قیمت ها بیشتر افزایش می یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا