بین الملل

رئیس پارلمان لبنان: فریب مردم بس است

طبق وب سایت شبکه المیادین ، نبیح بری ، رئیس پارلمان لبنان نیز درباره اوضاع کشورش گفت: “اگر این شرایط بدون بررسی ادامه یابد ، منجر به سقوط لبنان خواهد شد.” همه گروه ها و نهادها باید برای نجات لبنان از فروپاشی به درسهایی که منجر به آزادی شد گوش دهند.

وی افزود: “آرزو می شود كه لبنان از احزاب فرقه ای و مخفی آزاد باشد و قوه قضاییه از مداخلات سیاسی آزاد شود. نهادهای نظارتی و قانون سرقت اموال عمومی باید از بانك های مركزی تا همه ادارات ، به ویژه لبنان آغاز شود. برق “

باری گفت: “من صریحاً خدا و تاریخ را آموخته ام تا با لبنانی ها صحبت كنم ، برخی از آنها عمداً در پی ایجاد بحران هستند.” تکمیل آزادی لبنان از اشغال های بعدی ، اول از همه ، مطامع برخی و ، ثانیاً ، فرقه گرایی و مذهبی است با این نتیجه گیری که آینده واقعی حفظ لبنان است و نه لرزاندن آن برای داشتن یک کشور مدنی.

نبیح بری خاطرنشان می کند: اگر خدا بخواهد ، می خواهید تحقیقات جنایی را شروع کنید. کافی است مردم را فریب داده و گمراه کنید. نبیح بری و جنبش امل اوج نزدیک به 70 قانون با اجرای دقیق تحقیقات جنایی و کلیه تصمیمات اصلاحی مصوب مجلس است.

وی افزود: باید تشخیص داد که مشکل دولت یک مسئله داخلی است. گام لازم برای حفاظت از طبیعت رفع موانع تشکیل دولت است. در بررسی پرونده دولت ، قانون اساسی را در نظر بگیرید.

رئیس پارلمان لبنان همچنین از مدافعان اورشلیم استقبال کرد.

باری گفت: “چهره فلسطین چهره عرب ها و عزت است.”

وی افزود: جغرافیای فلسطین به اندازه جهان تبدیل شده و آرزوی بازگشت و استقلال فلسطین قریب الوقوع است.

311311

دکمه بازگشت به بالا