علمی و پزشکی

رئیس سازمان زندان ها : کاهش هزینه های زندانبانی با توسعه مددکاری اجتماعی ضروری است

رئیس سازمان زندانیان در پیامی به جامعه مددکاران اجتماعی به ویژه افراد شاغل در زندان ها تبریک گفت.

به گزارش نازک نارنجی ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات امنیتی و آموزشی کشور ، محمدمهدی حاج محمدی امروز مددکار اجتماعی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

“به نام پروردگار

همکاران سخت کوش ، دستیاران مهربان زندان و سازمان امنیت و اقدامات آموزشی در کشور. سلام و درود بر شما که درد و رنج حرفه خود را برطرف کرده اید و در تأسیس امیرالمومنین امام علی (ع) اولین مددکار هستید ، به درد زندانیان و خانواده آنها فکر نمی کنید ترک نکنید راحتی در رختخواب.

امروزه مددکاران اجتماعی در سازمان ، با تمرکز بر نقش های پشتیبانی ، توانمندسازی ، میانجیگری ، آموزش ، راهنمایی و مشاوره در حرفه مددکاری اجتماعی ، بر توانمند سازی زندانیان و خانواده های آنها برای رسیدگی به مشکلات و با نگاهی جامع به مسائل اجتماعی متمرکز شده اند. اتخاذ و اتخاذ راه های جدید در زمینه مددکاری اجتماعی می تواند به ایجاد یک سبک زندگی سالم و ارتقا level سطح رضایت آنها در مراحل پس از آزادی کمک کند.

در همین راستا ، ضمن گرامیداشت سالروز میلاد پر برکت حضرت متقیان حضرت علی (ع) ، که در کشور ما روز “مددکاری اجتماعی” نامیده می شود ؛ من معتقدم با توسعه کار حرفه ای اجتماعی و بهبود نشانه های انجام این کار ، می توان هزینه های مادی و معنوی سیستم زندان های کشور را کاهش داد. بنابراین ، به بهانه کمک به خورشید ، ضمن تشکر و قدردانی از اعماق قلب شما برای تلاش های بی وقفه و خستگی ناپذیر شما عزیزان ؛ همچنین هدیه ای باورنکردنی دریافت خواهید کرد.

محمدمهدی حاج محمدی |

رئیس انجمن ملی زندانها و عملیات ایمنی و آموزشی »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا