اقتصادی

کرونای انگلیسی مانع نمایشگاه تهران نشد

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری علی رغم نگرانی ها و هشدارها در مورد شیوع ویروس کرونا در کشور ، گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران دارای مجوز از تاج ملی است و قرار است از 5 تا 8 مارس برگزار شود.

شرکت پیشرو توسعه گردشگری ایران ، که مسئول اصلی برگزاری این نمایشگاه است ، همچنان 20٪ تخفیف را به کسانی که در صنایع دستی شرکت می کنند ارائه می دهد تا افراد بیشتری بتوانند در این نمایشگاه حضور داشته باشند. جزئیات مربوط به غرفه دار خارجی و بخش بین المللی هنوز مشخص نیست ، اگرچه کمتر از یک هفته تا نمایشگاه باقی مانده است ، اما نامه ها و دعوت نامه ها به خارجی ها ادامه دارد. فعالان گردشگری همچنین در مورد حضور در نمایشگاه های نیمه مجازی و نیمه حضوری نظرات متناقضی دارند. برخی از شرکت های بزرگ گردشگری که هر ساله به طور مرتب برای فروش تورهای خارجی و ویزا به این نمایشگاه می روند ، اکنون مردد هستند ، زیرا مرزها بسته شده و تورهای خارجی به طور معمول انجام نمی شود و هیچ تعداد شنونده هر ساله وجود ندارد این بدبینی به مشاغل کوچک گردشگری دامن زده است که حتی در نوروز یک سال از شرایط رو به زوال و نامشخص سفر را پشت سر گذاشته اند.

با این حال ، محمد قاسمی معتقد است که عملکرد امسال بستر مناسبی برای همکاری بین ارائه دهندگان خدمات گردشگری و صنایع دستی با زنجیره تأمین و مصرف کنندگان این خدمات و محصولات است که باعث توسعه مشاغل و مشاغل مرتبط به ویژه در دوره کرونا شده است.

مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی به نازک نارنجی گفت: “هدف اصلی این نمایشگاه ترویج سفرهای مسئولانه و ایمن در قالب تورهای برنامه ریزی شده و تحت مدیریت سلامت به جای برنامه ریزی و سفرهای ناامن در طول اقامت با کرونا. “

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده نمایشگاه امسال “استانی محور” خواهد بود و تمام ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی در هر استان با حضور دفاتر خدمات گردشگری ، هتل ها ، اقامتگاه های بوم گردی و سایر گردشگری در غرفه های متمرکز نمایش داده می شود. ارائه دهندگان خدمات. “هدف از این کار معرفی استانها و مناطق کمتر شناخته شده به همراه استانها و مقاصد سنتی و شناخته شده است.

قاسمی گفت: طبق تصمیم اخیر ستاد ملی کرونا در مورد امکان سفرهای نوروزی ، برنامه ریزی شده در قالب بسته های سفر و اسکان در واحدهای اقامتی دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ، این نمایشگاه می تواند به عنوان یک مکمل استفاده می شود. “این دستورالعمل برای تشویق سفرهای اداری و در نتیجه کنترل گسترش تاج در نتیجه بسیاری از سفرهای غیر برنامه ریزی شده طراحی شده است.

مدیر کل دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: “به دلیل صدمه شدید به هر دو بخش گردشگری و صنایع دستی به دلیل اپیدمی ویروس کرونا ، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی پشتیبانی خوبی را ارائه می دهد. برای حضور این دو بخش از نمایشگاه. “مهمترین آنها مذاکرات و رایزنی ها با سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه های ایران و دریافت هزینه های نمایشگاه و همچنین تخصیص کمک هزینه خرید ملی زمین است.

وی افزود: خوشبختانه به لطف حمایت های انجام شده و همچنین سیستم سازی سفرهای نوروزی به ستاد ملی کرونا ، ما از سوی دولت های بخش های خصوصی و خصوصی برای حضور در نمایشگاه مورد استقبال قرار گرفته ایم. اگر این روند ادامه یابد ، تعداد را اضافه خواهیم کرد سالن های موجود. “Pa.

قاسمی توضیح می دهد: این نمایشگاه مجوزهای لازم را از سازمان توسعه تجارت و ستاد ملی كرونا دریافت كرد و تحت اقدامات و پروتكل های بهداشتی خود اجرا شد و بازدیدكنندگان به روشی كنترل شده مطابق با روش مربوطه و باقیمانده از آن بازدید كردند.

مطابق تقویم نود و نهمین نمایشگاه بین المللی تهران ، نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی نه تنها در تاریخ برگزاری خواهد بود ، بلکه نمایشگاه های خدمات ، تجهیزات هتلداری و صنعت ارتباطات از راه دور و اطلاعات (مخابرات) نیز برگزار می شود. شکل چهاردهم گردشگری یک گردشگری سریع است و شعار آن ترویج گردشگری روستایی است. این نمایشگاه هر ساله در اواخر فوریه برگزار می شود ، زمانی که سال گذشته همزمان با معرفی ویروس کرونا در ووهان چین بود و امسال ، تاریخ آن پس از اختلاط صنایع دستی تغییر کرد. یکی دیگر از تغییرات عادلانه امسال حذف دکه های فروش مواد غذایی و گروهی از نوازندگان برای جلوگیری از ازدحام جمعیت است که یکی از محبوب ترین بخشهای نمایشگاه گردشگری است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا