اقتصادی

در جاده‌های کشور چه خبر است؟

مدیر مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام می کند: میزان تردد در وسایل نقلیه مختلف در روز گذشته نسبت به روز قبل (11 فوریه) به شش درصد رسید که شامل محورهای شمالی در بالا و در آخرین 24 است ساعت همچنین شاهد ترافیک در این محورها بودیم.

علی اکبر عاشوری در گفت وگو با نازک نارنجی اظهار داشت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی محورهای هراز در مناطق پیست پلور و آبعلی کاملاً سنگین است و در زنبورهای تهران-فشم و بالعکس. ، در برخی از افراد ترافیک سنگین گزارش شده است. مناطق. “

وی افزود: همچنین در محور چالوس به جلو و عقب در داخل تونل کندوان ترافیک زیادی وجود دارد.

البته پلیس در خیابان افراد زیادی را بازگرداند. از طرف دیگر تا چند ساعت بعد در آزادراه تهران – کرج نیز همین وضعیت را داشتیم اما اکنون وضعیت روانی ترافیک در این محور وجود دارد.

مدیر مرکز مدیریت راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: روز گذشته همزمان با آن ترافیک سنگین در محور کرج – چالوس در منطقه پل زنگنه ، آزادراه تهران – کرج – قزوین در منطقه شهرک جهان نما بود. تا پل كلاك ، كرج-قزوین در منطقه پل فردیس. “تا آنلاین ویلا ، آزادراه قزوین – كرج از منطقه گلشهر تا پل فردیس و محور تهران – شهریار در منطقه زرنان تا شهر قدس.

آشوری که دیروز 5.2 درصد نسبت به 11 فوریه متوجه ترافیک سنگین شد ، گفت: “در همین حال ، محورهای مواصلاتی تهران از جمله هراز 10٪ ، چاروس 21٪ ، قزوین-رشت 37٪ و فیروز کوه 30 نسبت به دو روز گذشته رشد داشته اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا