اقتصادی

ریسک های سرمایه گذاری در بیتکوین بسیار زیاد است

ری دالیو احتمال کاهش 80 درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال را اعلام کرد.

ری دالیو ، میلیاردر مشهور آمریکایی گفت: “محافظت از مشتری در مقابل پول بدون پشتوانه مهم است.” سرمایه گذاران پول دیجیتال باید بدانند که در آستانه یک بازار بسیار پر خطر قرار دارند و از بین خواهند رفت. » تعجب آور نیست که به دلیل تغییرات زیاد ، کل یا بخش عمده ای از سرمایه خود را در این بازارها بدهند.

دالیو در نامه ای در صفحه شخصی خود در وب سایت Bridgewater نوشت: “یک سیستم انتقال ارز جدید در بلوک پلتفرم چین ایجاد شده است که 10 سال است فعال است و معروف شده است.” در دنیای سرمایه گذاری مواردی وجود دارد که به اندازه طلا قابل اعتماد هستند و نیازهای زیادی به یک گزینه وجود دارد. با این حال ، ارزهای دیجیتال یک شمشیر دو لبه هستند و با ورود به بازار می توانید ثروتمند شوید یا تقریبا تمام پول خود را از دست دهید. هیچ چیز قابل انتقال دیگری مانند ارزهای دیجیتال وجود ندارد.

بنیانگذار بزرگترین صندوق مدیریت دارایی جهان می افزاید: “من فکر می کنم در آینده ارزهای دیجیتال بهتری جایگزین ارزهای فعلی خواهند شد ، به ویژه اینکه تعداد بیت کوین قابل استخراج محدود است.” تخمین ما این است که 80٪ ارزش فعلی بازار ارز دیجیتال ممکن است از بین برود. همچنین لازم به ذکر است که برخی از طرفداران بیت کوین از آن برای فعالیت های مجرمانه استفاده می کنند و طبیعتاً هرچه جاسوسان و محدودیت ها بیشتر شود ، نیاز به تجارت آن کاهش می یابد.

دالیو سرانجام خواستار ورود جدی تر دولت ها و نهادهای نظارتی به بازار ارزهای دیجیتال شد تا علاوه بر به حداقل رساندن ریسک سرمایه گذاری ، از ظرفیت ارزهای دیجیتال در دنیای مالی نیز استفاده کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا