علمی و پزشکی

قوانین جدید کشورها برای شبکه های اجتماعی/ بزرگ ترین رصد اینترنتی جهان در کجاست؟

با این حال ، در سراسر جهان ، کشورها محدودیت ها و قوانینی برای فعالیت پیام رسان های غیر بومی دارند که باید آنها را دنبال کنند ، اگر اجازه کار در کشورها از پیام رسان گرفته نشود ، به عنوان مثال ببینید از کجا می توان قانون ترکیه را از طریق فیس بوک دریافت کرد . طی روزهای اخیر در رسانه ها بوده است. اکنون اما ضمن بررسی موضوع در ترکیه ، قوانین برخی از کشورها را برای پیام رسان ها تصویب کرده ایم.

ترکیه – انتصاب نماینده قانونی

در روزهای اخیر ، فیس بوک اعلام کرده است که پیرو قانونی است که توسط پارلمان ترکیه تصویب شده و مهمتر کنترل شبکه های اجتماعی است. به گزارش یورونیوز ، غول آمریکایی بدین ترتیب تسلیم قوانین ترکیه شد و مطابق این قانون ، مگر اینکه نماینده قانونی در این کشور وجود داشته باشد ، فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی خارجی برای تصمیم گیری در دادگستری ترکیه برای انتشار هرگونه محتوا لازم هستند. مقامات کشور را از سیستم عامل خارج کنید. این اقدام همچنین شامل شبکه اجتماعی اینستاگرام است که متعلق به فیس بوک است. البته ، توییتر هنوز مشمول این قانون نشده است و ترکیه دیدن Twitter تبلیغات این کشور را تحت مجازات ، ممنوع کرده است.

آمریکا – بزرگترین رصدخانه اینترنت در جهان است

حتی اگر دولت ایالات متحده ادعای جریان آزاد اطلاعات و تسلط خود در جهان را داشته باشد ، در روزهای اخیر و در آشفتگی کنگره آمریکا ، شاهد محدودیت های شدیدی در شبکه های اجتماعی و حذف تصاویر در این رویداد بوده ایم تا به این نکته اشاره کنیم که حتی حساب رئیس جمهور ایالات متحده به چهار عنصر کیفری قانون فضای مجازی پایبند است که در هیچ کجای دنیا اعمال نمی شود و برخلاف سنت سبک رسانه های اجتماعی در جهان ، جزئیات و عناوین فرعی فضای مجازی نیز گنجانده شده است. قانون امنیت سایبری ایالات متحده (2012) ، که شامل 15 بند است ، هرگونه رفتار فضای مجازی در صورت نقض امنیت ایالات متحده قابل پیگرد است.

اتحادیه اروپا – غول های فنی زیر تیغ

اروپا همچنین مقررات سختگیرانه ای برای جلوگیری از شبکه های اجتماعی دارد و افرادی که از این قوانین پیروی نمی کنند مجازات های شدیدی را در پیش رو دارند. یکی از قوانینی که از آن پیروی می کند تصمیم دیوان عدالت است ، هر پیامی که مقامات این کشورها غیرقانونی می دانند باید از شبکه های اجتماعی حذف شود. دویچه وله همچنین گزارشی در مورد قوانین جدید برای سیستم های با بیش از 45 میلیون کاربر نوشت که شبکه ها باید از گسترش دسترسی غیر مجاز به شبکه های خود جلوگیری کنند و در صورت لزوم ، باید مکان IP افراد در دستگاه قضایی را برای مقابله یا مقابله با تهدیدات تروریستی فراهم کنند. . اخیراً سیاستمداران اروپایی خواستار لغو اعلام رمزگذاری پیام در شبکه های اجتماعی برای مقابله با تهدیدات احتمالی تروریستی و مدیریت این پیام ها توسط کشورهای اروپایی شده اند.

2323

دکمه بازگشت به بالا