علمی و پزشکی

۱۹۰؛ تنها سامانه پاسخگویی وزارت بهداشت

مدیرکل دفتر بازرسی ، ارزیابی عملکرد و شکایات در وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر امکان برقراری ارتباط با سیستم های 1490 ، 1590 و 1690 وجود ندارد و تنها راه مردم با وزارت بهداشت 190 صحبت می کنند. ”

تایید شده توسط نازک نارنجی، دکتر. محمد حسین حیدری با اشاره به سیستم پاسخگویی به سامانه 190 این وزارتخانه گفت: مردم می توانند مشکلات خود را در رابطه با درمان ، دارو ، بهداشت ، اورژانس های پیش بیمارستانی از طریق این سامانه حل کنند. ، که اصلی در پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت است. ” در مورد بیماری کووید 19 نیز بگویید.

وی در ادامه به سایر خطوط ارتباطی بین مردم و وزارت بهداشت اشاره و تصریح کرد: اکنون امکان برقراری ارتباط با سیستم های 1490 ، 1590 و 1690 وجود ندارد و تنها راه ارتباطی مردم است در وزارت بهداشت 190 است.

حیدری با تأکید بر اینکه کلیه شکایات مردمی ثبت شده در این سامانه مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرد ، اظهار داشت: شهروندان عزیز با کد رهگیری پس از تماس با سامانه ، روند رسیدگی به مشکل آنها به آنها داده می شود راه حل های ممکن. پیگیری کنید و از پیگیری مسائل آنها اطمینان حاصل کنید.

وی در ادامه با اشاره به تعطیلی برخی مشاغل در شرایط فعلی شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: اگر افراد در مورد مشکلات بهداشتی مشاغل فعلی فعال یا سوالی دارند ، حتما با سامانه 190 تماس بگیرید و در صورت باز بودن گزارشی از وجود یا عدم مشاغل دیگر دارند ، که می توانند از طریق اتاق اصناف ، فرمانداران و آژانسهای ویژه مربوط به وزارت صمت با مقامات مربوطه در میان بگذارند.

در راستای روابط عمومی وزارت بهداشت ، حیدری ادامه می دهد که مردم همچنین می توانند مشکلات خود را از طریق سیستم 124 بیان کنند: او می تواند درخواست کند همچنین از طریق اتاق اصناف در منطقه شما با همان شماره های شهر درخواست دهید.

سرانجام ، مدیر کل دفتر بازرسی وزارت بهداشت اظهار داشت: “ما امیدواریم که با هماهنگی ، بتوانیم به مردم پاسخ دهیم و آنها بتوانند مسائل و مشکلات خود را از طریق یک سیستم خاص با ما در میان بگذارند. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا