اقتصادی

قیمت جدید خوراک دام و طیور اعلام شد

ستاد تنظیم بازار قیمت های جدید ورودی ها را در مبادی ورودی کشور اعلام می کند.

به گزارش نازک نارنجی ، در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار ، جدیدترین تغییرات در قیمت جهانی نهاده ها ، محصولات خام و محصولات نهایی بررسی شد که در آن قیمت هر کیلوگرم سویا در مبادی ورودی 3100 تومان ، هر کیلو کنجاله سویا در مبادی ورودی 3220 تومان است. هر کیلو ذرت در مبادی ورودی 1700 تومان و در ورودی هر کیلو جو 1700 تومان قرار می گیرد. پیش از این قیمت چهار ورودی به ترتیب 2650 ، 2700 ، 1500 و 1500 تومان بود.

البته ، تمام قیمت های تعیین شده برای انواع مختلف سوخت و ورودی های دام در مبادی ورودی است و حمل و نقل براساس اسناد مثبت و هزینه تحویل سازمان حمل و نقل جاده ای متناسب با موارد فوق قیمت همچنین ، در جلسه اخیر رئیس تنظیم مقررات بازار مستقر ، سقف قیمت های جهانی برای خرید ورودی های فوق الذکر به سیستم جامع تجارت توسط کارگر بررسی و به روز می شود. گروهی برای نظارت و صرف هزینه

در همین حال ، به دلیل نیاز به تسریع و توزیع نهاده های دام و طیور ، چون سیستم بازار گاهی نقش و موقعیت را برای ارائه دهندگان م institutionsسسات دام و طیور تعریف می کند ، توزیع شده برای تحویل نهاده ها به کشاورزان ، طیور و. .. 150 ریال برای هر کیلو جو و ذرت و 250 ریال برای هر کیلو غذا مورد تأیید کلیه نمایندگان فروش و واسطه ها است. مبلغ فوق الذکر کلیه اتحادیه ها و سازمان های مرتبط و غیره را شامل می شود.

همچنین ، در راستای درخواست وزارت جهاد کشاورزی برای محاسبه ضرر جوجه های قدیمی برای حمایت از تولیدکنندگان و همچنین حفظ تولید و بهبود زنجیره تأمین ، وزارت جهادکشاورزی را مثبت ارزیابی می کند اسناد تولیدکنندگان در اسرع وقت و پس از تأیید توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برای محاسبه ضرر و زیان مربوط به کارشناسان محاسبه و بلافاصله اطلاع رسانی شود

در این مبلغ ذکر شده بود که در ابتدای آنلاین ماه قیمت مرغ گرم در بازارهای تهران 18 تا 19 هزار تومان بود و تا پایان همان ماه قیمت این محصول در بازارهای تهران به 26 رسید. میلیون تومان که برخی از کشاورزان و تولیدکنندگان مرغ باعث افزایش قیمت آن می شوند. آنها کمبود نهاده های دام و طیور با قیمت مصوب ، افزایش قیمت نهاده های بازار آزاد و افزایش هزینه های تولید را به طور کلی توصیف می کنند. سرانجام کارگروه تنظیم بازار استان تهران قیمت هر کیلو مرغ گرم 20 هزار و 400 تومان را تصویب کرد. دامداران با مشکلات مشابه تأمین نهاده ها روبرو هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا