اقتصادی

آخرین وضعیت کارگران و حواشی اخیر نیشکر هفت‌تپه

نازک نارنجی / خوزستان مدیرکل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان آخرین وضعیت حاشیه های اخیر شرکت نیشکر هفت تپه و کارگران آن را تشریح کرد.

ارسلان غمگین در مورد مشکلات و حاشیه های موجود در شرکت نیشکر هفت تپه به خبرنگاران گفت: در پی مشکلات شرکت نیشکر هفت تپه و درگیری بسیاری از کارگران با مدیرعامل و اعلام عدم نیاز هفت تپه مدیریت شکر بسیاری از کارگران و موارد ارجاع به اداره کار ، با توجه به اهمیت موضوع هفت تپه و جلوگیری از سو abuse استفاده احتمالی دشمنان و مخالفان ، بلافاصله مقامات استانی برای تحقیق چیزها

وی در راستای نازک نارنجی با اشاره به اینکه باید مسائل مربوط به اشتغال به صورت قانونی و به دور از جنجال بررسی شود ، افزود: کارگران نیز مهار می شوند و بر این اساس حقوق و مزایای کارگران به طور کامل پرداخت می شود

مدیرکل کار ، تعاون و رفاه اجتماعی خوزستان اظهار داشت: تا زمانی که وضعیت کارگران مشخص نشود ورود آنها به شرکت در کارگران از طریق نامه ممنوع است و قطعاً اداره کار شهرستان شوش آماده است – در اسرع وقت شکایات کارگران را بررسی کنید.

غمگین افزود: به طور کلی ، چشم انداز دولت ، به ویژه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، ادامه کار ، حفظ و بهبود اجرای قانون برای همه است. چه کارفرمایان و چه کارگران. ” اصول ، نظم و آداب و رسوم سازمان برای ادامه روند ساخت هر کارخانه یا شرکت بسیار مهم و حیاتی است.

وی با اشاره به اظهار نظر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد اتفاقات اخیر شرکت نیشکر هفت تپه ، اظهار داشت: امنیت یک شرکت را سیاسی نکنید و کاملا سیاسی نکنید تا ناخواسته این کار را نکنیم غذا دادن به دشمنان.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا