علمی و پزشکی

این هوا دو نفره نیست

نازک نارنجی / مرکزی پاییز عاشق شد … ، باران به شیشه برخورد کرد و آهنگ پخش شده در رادیو ماشین را تکرار کرد ، پاییز عاشق شد و بهاری به او گفت که دوست دارد و برای تحقق قولش به هیئت پاییز آمد. .. ، او ظاهراً من را دوست داشت ، قول داد؛ به قول او وفا کنید …

در حقیقت ، فصل پاییز از نظر مردم مدرن ، برای دو نفر است. با آمدن پاییز ، شب های این جاده توسط عاشقان ، عاشقانی که راه سخت رسیدن به یکدیگر را طی می کنند و اکنون دست در دست هم با برگهای هزار رنگ و صدای خراش راه می یابند. شاخ و برگ شاد پاییزی زیر پای آنها زیباترین آهنگ در ایجاد گوش عاشق است ، کسانی که زندگی آینده این پیاده روی ها را برنامه ریزی می کنند ، رنگ گل و برگ عروسی را انتخاب می کنند هر از گاهی برای این مراسم آماده می شود تا کسی آن را از دست ندهد ، اما امسال خبری از همه شعرها و ترانه ها نیست. پاییز است

وضعیت این پاییز عاشقانه نیست. امروزه ، زرد ، نارنجی و قرمز ، رنگ های عشق و علاقه نیستند ، بلکه رنگ های مرگ ، هشدار و خطر هستند ، رنگ های این پاییز کلمات جدید و تلخی برای گفتن دارند ، سخت ، سرد و پر از ترس!

ایمن از این پاییز و ایمن از ویروس که جادوی پاییز قلبش را نرم نمی کند و پاییز هزار رنگ ما را از زمستان طلایی تر می کند.

به طور غیر منتظره ویروسی که در بهار ما گرم می شود تا پاییز دوام خواهد داشت ، یا شاید امیدواریم که این اتفاق نیفتد ، اما این بار از ابتدای سال جدید نگران سقوط هستیم و فکر می کنیم کرونا چه خواهد کرد در پاییز زیبای هزار رنگ ما.

طلای پاییزی با برخی از رنگ های سیاه و برای برخی قرمز یا حتی به قول برخی از آنها قرمز روشن شروع می شود. برخی از آنها به مدت هفت ماه در بازداشت خودآزمایی باقی می مانند ، وقتی مجبوریم به طور جدی به خانه برویم ، تا از ویروس در امان باشند و این محاصره در خانه آنها را در پاییز ناراحت می کند. ماندن در خانه برای روح آنها خسته کننده است ، اما از نظر کاملا منطقی و مسئولیت پذیرانه حفظ قلعه خود در جنگ نابرابر کرونا ، آنها نمی خواهند سلامتی و سلامتی خود را فدای ساعتهای زیادی کنند. لذت بردن و اکتشاف

در ماه جولای بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نسبت به سقوط سخت هشدار داد و معاون سیاسی استاندار از سقوط تا پایان ماه اوت ابراز نگرانی کرد. وزیر بهداشت در ماه سپتامبر اعلام کرد که ممکن است پاییز سختی در پیش داشته باشیم و معاون وزیر بهداشت در ابتدای آنلاین ماه به وضوح اظهار داشت که “پاییز و زمستان از ما پیش است” و اکنون همه این هشدارها برآورده می شوند و سایه سنگینی به تاج می دهند. ما بیش از هر زمان دیگری در شهرها و زندگی خود احساس می کنیم.

پاییز با معنای واقعی کلمه “شر” آغاز می شود ، در هفته اول اکتبر 755 نفر ، در هفته دوم 1413 نفر و در هفته سوم 1915 مردم در استان مرکزی تحت تأثیر تاج قرار گرفتند ، و هفته گذشته میزان آلودگی در این استان به 1894 نفر رسیده است. این رقم برای استانی مانند مرکزی که 1.5 میلیون نفر جمعیت دارد تأسف آور است. و وقتی اعلام می شود که استان مرکزی به عنوان یکی از سه استان بی قدرت کشور شناخته می شود ، وضعیت حتی بیشتر نگران کننده است.

سایه تاج سیاه جهان ، استانهای ایران و مرکزی هر روز در حال افزایش است و طبق آخرین آمار تعداد کشته ها در استان مرکزی به 694 نفر رسیده و تعداد کل قربانیان رسیده است از 30 هزار و 375 نفر.

این واقعیت که سرعت حامل های سالم بدون علامت تا 30٪ است و این ارقام به معنای حمل یک نفر از هر سه نفر است ، نگرانی های پاییزی را افزایش می دهد و هر عاشقی باید مراقب باشد. به معشوق خود در این شرایط تا قربانیان بحران نباشد. خطر تاج گذاری نداشته باشید.

امروزه ، پرچم های سیاه در هر گوشه ای برپا شده و در هر محله ، عزاداری برای یک نفر که قربانی تاج شده است ، وجود دارد ، اما او باید به تنهایی این عزاداری بزرگ را بخرد ، مدیریت تاج انسان او را ترک نخواهد کرد حتی اگر بمیرد. هیچ یک از میزبانان برای دفن بستگان برای راحتی سیاه گرم که در قلب بازماندگان نشسته است ، قضاوت در مورد رهبر سخت دل کرونا نیست ، و البته این حکمی است که می کشد همچنین اگر او لحظه ای ویرانی را تحمل کنیم

اما بسیاری اجازه این تنهایی را نمی دهند و آمار سیاه برای برخی جدی نیست. استاندار مرکزی هشدار می دهد که اگر کنترل نکنیم ، ممکن است از شرایط خارج شویم ، اما برای برخی از افراد ، آب کار نمی کند و به گفته مدیر بخش بهداشت محیط در مرکز بهداشت مرکزی ، باشگاه های بدن سازی هنوز فعال هستند ، هیچ توریستی در شهرها وجود ندارد. بزرگراه ها ، بزرگراه ها ، پمپ بنزین ها ، بانک ها ، دفاتر پیشخوان دولت ، 10+ دفاتر پلیس و قضایی لغو نمی شوند ، مراسم مذهبی در برخی مکان ها با تعداد زیادی از مردم برگزار می شود جمعیت ، فروشندگان خیابانی و مدارس و بازارهای خصوصی پروتکل ها را دنبال نمی کنند ، وضعیت صومعه اراک مانند گذشته است و پروتکل های مربوط به دوره های دفن و نماز رعایت نمی شود!

در واقع می توان گفت که اکنون شرایط برای شش ماه از دست ما خارج است و تاج بسیاری از فعالیت های اقتصادی را تعطیل و برخی منابع را جمع آوری کرده است.

قربانیان کرونا تنها کسانی نیستند که به دستگاه های تولید اکسیژن در بیمارستان متصل هستند و ترس از دست دادن آنها روابط خانوادگی را در هر ساعت متزلزل می کند. مجازات ها و سایر مشکلات مانع از خفه شدن تولید ، حمله عصبی کرونا به اقتصاد بی خانمان ها و مراجعه بسیاری به بیمارستان ها و اقتصاد زرد شد.

در ماه های اخیر ، بسیاری از مشاغل و امیدها از بین رفته است و بسیاری از زوج های جوان بیشترین جشن زندگی خود را رها کرده اند و یا لذت شروع زندگی مشترک را در روزهای آینده از دست داده اند. . امروز فشارهای اقتصادی باعث می شود برخی از جوانان ازدواج نکنند و بحران اقتصادی بر اوضاع اسفبار دیگران می افزاید.

اکنون کادر پزشکی بیش از هر زمان دیگر خسته و درمانده هستند ، کادر پزشکی که در ابتدای شیوع کرونا موجی از حمایت و عشق را از مردم دریافت کردند ، اکنون به نظر می رسد آنها تنها مانده اند و خسته و خسته از مقدار زیادی بی توجهی به پروتکل های بهداشتی. سنگین ارائه خدمات بیمار به دوش آنها است ، به خصوص كه این ارتش خسته در این راه بسیاری از شهدا و جانبازان را برای مبارزه با تاج تقدیم می كند.

تعداد زیادی از بیماران بیماری کرونا در بیمارستانهای استان مرکزی در تختخواب خوابیده اند ، بیمارستانهایی که گاهی هشدارهای ظرفیت شنیده می شود و میزان ناقلین سالم بدون علامت تقریباً 30٪ است ، یعنی یک از هر 3 نفر مردم انسان یک حامل است. با افزایش بروز ، تعداد مرگ و میر کاهش می یابد و در این شرایط ، دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی درمانده نیست.

در اینجا هوای کافی برای تنفس وجود ندارد ، این صدای خسته فن ها و زخم های پستان از تاج است که با کمک یک ژنراتور اکسیژن و یک اکسیژن ساز بزرگ که در آن قرار دارد به سمت بالا می رود. بیمارستان امیرالمومنین جهت تأمین اکسیژن به بیماران مبتلا به بیماری بیماری کرونا قلب. ، همانطور که می گویند

غم و اندوه ، که همیشه پشت نام پاییز است ، ماه ها کادر پزشکی را تحت تأثیر قرار می دهد ، و فشار تاج هر روز روح آنها را سخت می کند ، و این خراش نتیجه رفتار ما است ، غیر مسئولانه رفتارهایی که اثری از درمانگران و کسانی که با ویروس کرونا می جنگند باقی نمی گذارد. کادر پزشکی هر روز با دیدن مرگ بیماران تلخ تر می شوند ، اما بسیاری از ما کرونا را مسخره می کردیم زیرا او این بازی بد را جدی می گرفت.

این کمدی ها ما را در فصل پاییز ، از فصل زیبای عشق و تنها زمانی که می توانیم تا پاییز ، خودمان و مهربان باشیم ، نگه می دارند. پاییز خوب امسال به عشق بیشتری احتیاج دارد ، عشق به مراقبت از یکدیگر ، عشق به مراقبت از یکدیگر.

هنوز زمان باقی مانده است ، شما می توانید زندگی خوب را در دنیایی با مسئولیت کم نشان دهید و به جای اینکه تابوت عزیزان خود را بر روی شانه های خود بگذارید ، می توانید چمدان خود را ببندید و از رنگ های زمان خدا لذت ببرید. پاییز 99 می تواند زیبا و عاشقانه باشد. شرط این است که ما مانند همه برگهای پاییز از یکدیگر مراقبت کنیم تا شاید بالاخره کسی بتواند با خیال راحت در پاییز را بزند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا