بین الملل

جنجالی که ممکن است به ضرر بایدن و حامیانش تمام شود

به گزارش نازک نارنجی ، به نقل از Rail Clear Politics ، طبق نظرسنجی ها ، جو بایدن ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری دموکرات اکنون از 51.9 درصد رای دهندگان آمریکایی پشتیبانی می کند.طبق نظرسنجی ، دونالد ترامپ ، نامزد جمهوری خواه ، 42 درصد حمایت دارد. این 1.٪ است.

نظرسنجی واشنگتن پست و ای بی سی نیوز نشان داد که بایدن برای 54 درصد از رای دهندگان بالقوه کاندیدای مطلوب است و ترامپ از 42 درصد حمایت می کند.

این نظرسنجی در سطح ملی انجام شده و بازتاب دولت در افکار عمومی است. شرایط رقابت برای دو نامزد در ایالت های مختلف آمریکا متفاوت است ، جایی که برای پیروزی در انتخابات 270 رأی انتخابات لازم است. نظرسنجی های واشنگتن پست و ای بی سی در ایالت ها نشان می دهد که تغییر آرا بین نامزدهای دموکرات و جمهوری خواه (دولتی) هنوز بایدن را به دنبال دارد ، اما تفاوت این دو نامزد این نیست هم.

مهمترین مانع ترامپ شاخص کلی محبوبیت وی در بین رای دهندگان آمریکایی و بررسی دقیق نحوه مدیریت بحران کرونا است. به نظر می رسد ترامپ نتوانسته است نظر مردم آمریکا را در مورد این استانداردها تغییر دهد.

محبوبیت کلی ترامپ در میان رای دهندگان واجد شرایط 45 درصد مثبت و 54 درصد منفی است. 47٪ از رای دهندگان گفتند كه اقدامات ترامپ را قبول ندارند.

واشنگتن پست و نظرسنجی ABC News (6-9 اکتبر) (6 تا 18 اکتبر) از طریق نمونه گیری رایگان کشور از 1014 بزرگسال آمریکایی ، از جمله 879 رأی دهنده واجد شرایط و 725 رأی دهنده بالقوه با میزان خطای مثبت و منفی 3.5 درصد.

بر اساس وب سایت Vox ، آخرین نظرسنجی CBS نشان می دهد که رهبری بایدن از ترامپ در میشیگان و آیووا 6 درصد است. ترامپ در انتخابات 2016 در همان ایالت پیروز شد. در نوادا ، ایالتی که هیلاری کلینتون نامزد دموکرات در انتخابات 2016 پیروز شد ، بایدن از 6 درصد جلوتر است. آخرین نظرسنجی دانشگاه والاس در ایالت هایی که دموکرات ها و جمهوری خواهان رد و بدل می شوند نشان می دهد که بایدن در میان 5 و 7 پیش ترامپ در پنسیلوانیا و ویسکانسین است. اگر ترامپ در سال 2016 موفق نشود ، حداقل اگر یکی از ایالت های غرب میانه از جمله میشیگان ، پنسیلوانیا یا ویسکانسین پیروز شود ، هیچ شانس پیروزی در انتخابات کالج وجود ندارد.

یک نظرسنجی پنج سی و هشت نشان داد که بایدن با میانگین 8 درصد ، میشیگان با 7.3 درصد و ویسکانسین با 7.2 درصد از ترامپ پیشی می گیرد. دو ایالت میدوسترن ، از جمله آیووا و اوهایو ، که به ترامپ در سال 2016 بیش از 8 درصد برنده شدند ، از حمایت از نامزد جمهوری خواه فاصله گرفته اند. در آیووا ، بایدن رقیب اصلی ترامپ در یک درصد است. در اوهایو 0.7 درصد و در آریزونا و فلوریدا سه و چهار درصد بالاتر بود.

طبق نظرسنجی های ایالتی و کشوری ، بایدن 86 تا 100 درصد احتمال پیروزی در انتخابات سال 2020 را دارد که این از کلینتون برای پیروزی در انتخابات 2016 بیشتر است. رهبری بایدن در نظرسنجی ها به معنای پیروزی وی در انتخابات و احتمال شکست ترامپ نیست. شان ترند ، تحلیلگر شرکت ، در توئیتر خود نوشت: “به دلیل دانشکده جناح راست در انتخابات ترامپ ، وی می تواند در انتخابات عمومی حتی چند ایالت نیز چند درصد از دست بدهد. مانند فلوریدا ، پنسیلوانیا و آریزونا که اکثریت آرا را به دست آورد. ” می توان

آخرین اخبار انتخابات

واشنگتن پست به نظرسنجی اخیر واشنگتن پست و ای بی سی نیوز واکنش نشان داد. دونالد ترامپ در توییتی نوشت: در سال 2016 ، اخبار ABC News و واشنگتن پست یک امر وحشتناک به تمام معنا بود. دو نهاد متقلب قبل از انتخابات تعداد را تغییر دادند. حالا که این افراد انتقام جویانه سعی می کنند همان کار را تکرار کنند ، ما بیشتر از 2016 پیروز هستیم.

مسابقه ریاست جمهوری ایالات متحده در حالی دنبال می شود که ترامپ با ادعای خود به عنوان یک قدرت ماورای طبیعی ، بهبودی خود را از تاج به یک “هاله ماوراural طبیعی” تشخیص می دهد و بایدن می بیند حضور رای دهندگان به عنوان راهی برای جلوگیری از حیله گری.

در مصاحبه ای با فاکس نیوز ، ترامپ در توئیتر خود اعلام کرد که وی “ایمن” است و ویروس جدید کرونا را “حمل نمی کند” ، در حالی که کاخ سفید هیچ نتیجه آزمایش منفی و مصونیت آن از ویروس را منتشر نکرد. هنوز درک نشده این توییت به سرعت در توییتر پرچم گذاری شد و گفت حاوی “اطلاعات فریبنده و احتمالاً مضر” در مورد ویروس کرونا است. برخی از کارشناسان و رسانه ها رفتار ترامپ با کرونا را با رهبر کره شمالی کیم جونگ ایل مقایسه کرده و ادعا می کنند که وی از سلامتی خوبی برخوردار است. برای دومین بار ، توییتر توئیت دونالد ترامپ در مورد بیماری کرونا ویروس قلب وی را “گمراه کننده” دانست. ترامپ در حال بهبودی از ویروس کرونا ، در توئیتر خود گفت که حالش خوب است ، دیگران ویروس را منتقل نخواهند کرد و دیگر هرگز مورد توجه قرار نخواهند گرفت. برای دومین بار ، توییتر رئیس جمهور ایالات متحده را “گمراه کننده” توصیف کرد و برچسب توئیت معروف خود را منتشر کرد. این پلتفرم توئیت جدید دونالد ترامپ را نمونه ای از وضعیت گمراه کننده خواند.

در حالی که پایه محور وی همچنین نوشت كه پرزیدنت ترامپ از امروز تا 3 نوامبر خواستار كارزار انتخاباتی خود برای تجمع روزانه برای او شده است. رسانه های آمریكایی با برخی از مشاوران انتخاباتی ترامپ و افرادی كه هنوز نام آنها فاش نشده است تماس گرفته اند. برای برگزاری یک تجمع هر روز او بیان می شود. یکی از مشاوران ریاست جمهوری که به شدت از رویکرد خود برای انتقاد انتقاد کرد ، گفت: “درست است که ترامپ امیدی ندارد به مشاوران خود بگوید نگران ویروس کرونا نباشند و اجازه ندهند ویروس زندگی شما را تسخیر کند.” برای برگزاری تجمع روزانه.

وی افزود: بسیاری از مادربزرگ ها و مادربزرگ ها تقریباً یک سال است که نوه های خود را ندیده اند.یکی دیگر از مشاوران ریاست جمهوری آمریکا که نخواست نامش فاش شود ، درخواست ترامپ برای تجمع روزانه را رد کرد. تا زمان انتخابات ریاست جمهوری در حالی که وی هنوز تحت معالجه Covid-19 بود ، که به گفته وی قصد دارد پاتیا را تهیه کند.

جو بایدن ، رقیب دموکرات ترامپ ، در بیانیه اخیر گفت که تنها در صورت تقلب در صندوق های رأی ، ضرر خواهد کرد. جو بایدن در توافق با هیل به هواداران خود در پنسیلوانیا گفت که فقط تقلب در قالب ارعاب رای دهندگان می تواند مانع پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری شود. بایدن گفت: “اطمینان حاصل کنید که رأی می دهید ، زیرا تنها راه شکست دادن ما تقلب در مراکز رای دهی است ، اما من هنوز نتایج انتخابات را می پذیرم.”

جمهوری خواهان از لغو بحث ترامپ و بایدن انتقاد کردند

رونا مک دانیل ، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان ، روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه خبری CBS از تصمیم کمیسیون بحث ریاست جمهوری برای لغو بحث دوم بین ترامپ و بایدن انتقاد کرد. وی بحث در مورد قالب و چگونگی را لغو کرد. این کمیسیون گفت که بحث سبک هال هال عملاً در میان عدم اطمینان درباره بیماری ترامپ پس از تشخیص فعلی وی بود. اما ترامپ گفت که در یک بحث مجازی شرکت نخواهد کرد.

مک دانیل گفت: “رای دهندگان از کمیسیون فاسد بحث که لغو بحث دوم را ناامید می کند.” آمریکایی ها ناامید شدند و کمیسیون مستقل انتخابات در توانایی ما برای یافتن بحث و گفتگو درباره دو نامزد مداخله کرد. وی کمیسیون مستقل انتخابات را به برقراری تماس “یک طرفه” بدون مشورت با نامزدها متهم کرد و گفت: “این به معنای دخالت در انتخابات است. مک دانیل گفت که این اختلافات برای بایدن” منفی “است ، به سیاستمداری کمک کرد که 47 سال در واشنگتن دی سی بوده و هنوز رسانه ها از او سال نکرده اند.

“لورا ترامپ ، همسر رئیس جمهور ایالات متحده ، در مصاحبه با فاکس نیوز بحث مجازی را یک فاجعه کامل خواند و اعتراف کرد که در عمل نمی توانید یک بحث قانونی داشته باشید.” لورا ترامپ افزود: خوب است رئیس جمهور کناره گیری کند ، نه تنها ترامپ بلکه اعضای خانواده وی نیز در رسانه ها ظاهر شده اند که از او حمایت می کنند و از اقدامات پدرشان دفاع می کنند ، که این امر محدوده ای از مردم را نشان می دهد. پیرامون ترامپ و این واقعیت که حزب جمهوری خواه از طریق ترامپ به یک حزب خانوادگی تبدیل شده است. نامزدی حزب جمهوری خواه بایدن به دلیل رویکرد خانوادگی ترامپ به حزب.

بولتون: من در انتخابات شرکت نمی کنم

مشاور سابق امنیت ملی ترامپ اذعان کرده است که برای اولین بار در کار سیاسی خود به نامزد جمهوری خواه برای ریاست جمهوری رای نخواهد داد. به گزارش اسپوتنیک ، جان بولتون بار دیگر تأکید کرد که قصد ندارد به هیچ یک از نامزدها دونالد ترامپ یا رقیب دموکرات وی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری در 3 نوامبر رأی دهد. “من از بایدن حمایت نمی کنم … بنویسید من در انتخابات رای یک جمهوری خواه دیگر را می گذارم. “وی به ولف بلیتزر ، تحلیلگر سیاسی سیانا گفت: “دونالد ترامپ ، که اخیراً از مرکز پزشکی نظامی ملی والتر رید فارغ التحصیل شده است ، همان شخصی است که با او کار می کند.” “کسی که با ترس و انکار حقیقت ادعا می کند با گفتار خودش جهان را شکل داده است.” با این وجود بولتون اصرار داشت که به بایدن ، رقیب ترامپ رای نخواهد داد. وی پیش از این گفته بود که در اولین انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر به دونالد ترامپ رای نخواهد داد.

چند روز پیش بولتون در مصاحبه ای هشدار داد كه انتخاب مجدد ترامپ عواقب جبران ناپذیری خواهد داشت. وی در مصاحبه ای گفت: “روزنامه فرانسوی لوپاریزین”. او همه قوانین را زیر پا گذاشت و حقایق و اعداد را خودش اختراع کرد. در واقع قصد او این بود که بایدن را گیج و گیج کند. فکر نمی کنم او در این امر موفق شود. به همین دلیل ترامپ مجبور به رای گیری مجدد نیست. اگر اکنون رفتار او جدی است ، به این فکر کنید که در دوره دوم ریاست جمهوری خود چه کاری انجام خواهد داد.

درگیری جمهوری خواهان در کارولینای جنوبی

طبق CNBC ، مبارزات مخالفان جمهوری خواه و دموکرات برای کرسی کارولینای جنوبی در سنای ایالات متحده نیز قابل توجه است. جیم هریسون ، سناتور دموکرات روز یکشنبه گفت که در سه ماه گذشته در تلاش برای براندازی سنای جمهوری خواه رکورد 57 میلیون دلار داشته است. لیندزی گراهام از کارولینای جنوبی.

نامزد سنای ایالات متحده می گوید این مبارزات تاریخ سازی می کند زیرا ما در بازگرداندن امید به کارولینای جنوبی متمرکز هستیم.

سناتور جمهوری خواه لیندزی گراهام از حامیان جدی ترامپ و رئیس کمیته قضایی سنا است. وی یکی از کسانی بود که خواستار برقراری عدالت در دیوان عالی کشور قبل از انتخابات 4 نوامبر بود ، که به نظر می رسد یکی از دلایل احتمال از دست دادن بیشتر سنای جمهوری خواه باشد.

پسر ترامپ: من ثروت خود را به پدرم از دست دادم!

اریک ترامپ در پاسخ به مقاله نیویورک تایمز در مورد حمایت کاخ سفید از صدها کارخانه ، گروه های لابی گری و رهبران خارجی بر اساس زمین تجاری و خانه های ترامپ ، از مذاکرات دفاع کرد.

به گزارش هیل ، نیویورک تایمز روز شنبه در مقاله خود گزارش داد که دونالد ترامپ ، رئیس جمهور ایالات متحده از موقعیت سیاسی خود استفاده می کند تا راهی جدید و لوکس تر برای کسب درآمد از طریق هتل ها و زمین های گلف خود ایجاد کند. اریک ترامپ در این هفته به ABC News گفت: “ما ثروت خود را از دست دادیم.” پدرم ثروت خود را از دست داد تا کاندیدای ریاست جمهوری شود. او اهمیتی نمی دهد. او آنچه درست است انجام می خواهد. می توانم به شما بگویم که این آخرین کاری است که دونالد ترامپ می خواهد در این دنیا انتخاب کند. او هر روز صبح بیدار می شود و برای شما می جنگد و مجبور است با همه رسانه ها بجنگد. او باید با دموکرات ها می جنگید و هر روز با خودش می جنگید.

وی در پاسخ به ادعای نیویورک تایمز ، به مسئله مالی جو بایدن ، مخالف دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 نیز پرداخت و گفت: با نقشه گوگل مکانی را در خانه جو بایدن پیدا کنید و بگویید که چگونه این مرد 47 ساله دولت چنین عمارتی را در ساحل دریاچه ویلمینگتون خریداری کرده است؟

بایدن و معاون وی ، کمالا هریس ، اظهارنامه مالیاتی خود را قبل از اولین بحث انتخابی خود ارائه دادند. اریک ترامپ در پاسخ به این گزارش گفت: “ما یک شرکت مهمان نواز هستیم.” سالانه ده ها میلیون نفر در املاک ما زندگی می کنند. نیویورک تایمز قطعاً اخبار جعلی است. همه آنها می خواستند پدر من را آزار دهند. رسانه های ایالات متحده به بازوی فعال حزب دموکرات تبدیل شده است.

نیویورک تایمز گزارش داده است که 200 شرکت ، گروه علاقه ویژه و دولت های خارجی با بهره گیری از رئیس جمهور و دولت وی میلیون ها دلار به دارایی های ترامپ افزوده اند.

طرفدار 60 ساله ترامپ که بیشتر دولت خود را به دست آورد نزدیک به 12 میلیون دلار صرف ائتلاف های وابسته به ترامپ کرد و تقریباً همه آنها سود کسب کردند.

نگرانی هایی درباره خشونت پس از انتخابات ایجاد شد

سی ان ان در گزارشی نزدیک به انتخابات 3 نوامبر گزارش داد: “انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 ممکن است مانند سال های گذشته نباشد.” تحلیلگران ، سازمان های بین المللی و ناظران در سراسر جهان می گویند همچنین در داخل ایالات متحده ، هشدار نسبت به علائم نگران کننده ای که از این انتخابات دریافت کرده اند ، “. تحولی که ویروس کرونا در طبیعت انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده ایجاد کرد و از سوی دیگر ، ایده های برجسته ترامپ درباره نتیجه این انتخابات بود. این یک انتخابات ناعادلانه است و نتیجه این انتخابات قبلاً زیر سوال رفته است ، این نگرانی وجود دارد که رویه های انتخابات منجر به بحران در قانون اساسی ایالات متحده و حتی خشونت پس از انتخابات در این کشور شود.

این شبکه ادامه می دهد: “ترامپ طی ماه ها و تا امروز بارها نتیجه انتخابات سال 2020 را زیر سال برده و در سخنرانی های خود بارها رای دهندگان آمریکایی را تشویق کرده است تا اطمینان حاصل کنند که سیستم رأی دهی به درستی کار می کند. ” رأی دادن ، که یک جرم قطعی در قانون اساسی ایالات متحده است.

درن نوپن ، کارشناس انتخابات گفت: “به نظر می رسد ترامپ ذهن آمریکایی ها را برای ماجرای تقلب در انتخابات آماده می کند ، اتفاقی که در سایر حوزه های انتخابیه بسیاری از کشورهای جهان رخ می دهد.” CNN نتیجه نهایی رای گیری رخ داد.

یک ناظر بین المللی انتخابات گفت: “ترامپ واقعاً قصد این ذهنیت را داشت ، اگر در انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده شکست بخورد ، با مصونیتی که با القای این ذهنیت به او بدست آورد.” شبکه خبری آمریکا. وی به رأی دهندگان خود اعتراف كرد كه قبلاً می دانسته مشكلی در نتیجه انتخابات وجود دارد و از آنها خواست اقدامات بیشتری را انجام دهند.

آکولا مائونگی از دانشگاه علوم سیاسی جورج تاون CNN ، با ابراز نگرانی از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، گفت: “آنچه از اعتراضات کشور و سرکوب وحشیانه معترضان امسال در ایالات متحده دیده ایم.” تا سال 2020. ممکن است اگر رای گیری به نفع ترامپ نیست ، پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شاهد خشونت مسلحانه باشیم.

سی ان ان ادامه داد: “مرکز کارتر ، که یک ناظر بین المللی است و استانداردهای انتخاباتی دموکراتیک جهان را رصد می کند ، تاکنون هرگز نظاره گر انتخابات ایالات متحده نبوده است.” بنابراین گزارش مرکز کارتر که کار خود را از سال 1982 آغاز کرد ، تاکنون بر 111 انتخابات در 39 کشور نظارت داشته است.

نگرانی ها به جایی رسیده است که وزیر امور خارجه پیشین مادلین آلبرایت درباره آشفتگی پس از انتخابات فایننشال تایمز هشدار می دهد. وی نوشت: “دیده شده كه دموكراسی آمریكا رو به زوال است.” با تماشای اولین مناظره بین رئیس جمهور آمریکا و جو بایدن این احساس به من دست داد که در درون آتشفشانی که با پارس سگ در حال فوران است گرفتار شده ام. رئیس جمهور ، که ادعا می کند نماینده اجرای قانون است ، از قواعد بحث مورد تأیید کمپین انتخاباتی خود پرهیز کرده است. انتخابات کاملی وجود ندارد ، اما این بار رئیس جمهور می خواهد هر اشتباه کوچکی را یک توطئه بزرگ نشان دهد. بعداً این اختلافات توسط دیوان عالی کشور قابل حل بود و این موضوع خشم طرفداران بایدن را برانگیخت.

او اضافه کرد: ما باید خود را برای بدترین شرایط آماده کنیم و سه واقعیت را باید به خاطر بسپاریم: اول ، روند رأی گیری طی سالها تکامل یافته و از راهنمایی های متخصصان غیر متخصص بهره مند شده است: تقلب گسترده کمتر و آسان است بنابراین. دوم ، برخی از مشکلات اجتناب ناپذیر است اما قابل پرداخت است و نیازی به از دست دادن کل روند نیست. ثالثاً ، صرف نظر از شمارش آرا true درست و کارآمد ، مطمئناً اتهامات مربوط به کلاهبرداری در شبکه های اجتماعی و عناصر رسانه ای احزاب یافت می شود. آتش سوزی واقعی بود یا نه ، دود زیادی وجود داشت. رهبران همان حزب و کارشناسان حقوق ، دانشگاه و روزنامه نگاری به شهروندان کمک می کنند تا تفاوت واقعیت ها را تشخیص داده و مبالغه کنند.

بیشتر بخوانید:

حمام خون آمریکایی در مقیاس رسوایی واترگیت!
کدام یک از احکام اعدام برای جمهوری خواهان است؟
جنگ داخلی در آمریکا آغاز شد

310311

دکمه بازگشت به بالا