دسترسی تولیدکنندگان غذا و دارو به نتایج آنالیز الکترونیکی

مقدسی ، با بیان اینکه سیستم شبکه آزمایشگاه ملی سازمان غذا و دارو با تلاش کارشناسان و مهندسان در زمینه غذا و دارو و همچنین همکاری در بخش خصوصی مورد بهره برداری قرار می گیرد ، افزود: دسترسی به پیشرفته ترین روش های آزمایش ، دسترسی به محدودیت های آزمایش مورد تایید FDA و ثبت نام در آزمایشگاه های شرکت تولید کننده.
از ویژگی های این سیستم می توان موارد زیر را مورد بحث قرار داد:

  • برای مشاهده برگه آنالیز ، ثبت نام و ارسال نمونه به آزمایشگاه و ثبت آزمایشگاه در شرکت تولید کننده ، در اشخاص حقوقی ثبت نام کنید.
  • ثبت نام اشخاص حقیقی با مسئولان فنی ، عموم مردم و صاحبان مشاغل برای ثبت نام و دریافت نمونه های سیستم
  • درخواست مجوز بهره برداری برای آزمایشگاه های شریک ، امکانات آزمایشگاهی رایگان و آزمایشگاه های مجاز ساخت و اعتبار
  • درخواستی را با تأیید اصل برای آزمایشگاههای مجاز ارسال کنید
  • امکان ارائه درخواست صدور گواهینامه GLP

مقدسی افزود: “ما در حال بررسی احتمال تأیید همه فرم های الکترونیکی گزارش آزمایش برای سلامت شبکه ملی آزمایشگاه و بخشنامه دکتر محمدرضا شن ساز ، معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو از تمام ارگان ها و سازمان های مرتبط من. ” با گمرک جمهوری اسلامی ، سازمان ملی استاندارد ، وزارت کشور ، سازمان بازرسی کل ، نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی ، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، سازمان دامپزشکی ، وزارت جهاد کشاورزی ، وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، دادگستری ، تولیدکنندگان سندیکا مواد اولیه در داروها و سازماندهی جمع آوری و فروش املاک اختصاصی از این پس ، فقط گزارشات آزمون ورق از طریق این شبکه به صورت الکترونیکی صادر می شوند که معتبر ، معتبر هستند و می توانند از نظر حقوقی گفته شوند مرجع ملی و سایر برگه های گزارش خارج از شبکه که معتبر نیستند و توسط سازمان غذا و دارو تأیید شده اند. آنها دارو نیستند.

مقدسي درباره مجوزهايي كه از طريق اين سامانه مي توان دريافت كرد: متقاضيان مي توانند موافقت اصلي (پروانه اوليه صادر شده توسط متقاضي براي تشكيل آزمايشگاه را پس از بررسي مدارك و مطابق با مقررات و شرایط تأیید شده توسط سازمان) و پروانه بهره برداری. (مجوز صادر شده پس از اطمینان از توانایی آزمایشگاه برای انجام فعالیت های آزمایشی از طریق بررسی اسناد ، بازرسی و تأیید توسط کمیته فنی ، برای شروع آزمایشگاه در محدوده تولید مصوب مطابق با مقررات مربوطه) پس از ثبت سایت و تأیید ، درخواست آنها را به پنل کاربری ثبت کنید.

در پایان ، وی با اشاره به اینکه متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای دسترسی به اطلاعات در شبکه آزمایشگاه از طریق سایت https://fdlabnet.fda.gov.ir/ قابل دسترسی هستند ، اظهار داشت که ما همکاران آماده مرکز تماس 91301308 پاسخگویی و راهنمایی سوالات واحدهای سازنده محترم و مهم.

2121

دکمه بازگشت به بالا