ضرورت تدوین سند لجستیک تهران در شرایط اضطراری


معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر ضرورت تدوین سند لجستیک تهران برای تامین نیازهای حیاتی در شرایط اضطراری تاکید کرد.

به گزارش نازک نارنجی، صمیم مرادی روزبهانی در نشسست کمیته آماد و تجهیزات اضطراری که با حضور اساتید و صاحب نظران در حوزه آماد و لجستیک، همچنین نمایندگان دستگاه های مختلف از جمله هلال احمر، آتش نشانی، قرارگاه خاتم الانبیا (ع)، قرارگاه ثارالله (عج)، و شهرداری تهران، در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد،  با اشاره به اهمیت تشکیل کمیته های تخصصی افزود: خرید تجهیزات باید به گونه ای انجام شود که مأموریت محور باشد و هماهنگی و حمایت لازم از فرماندهی در ستاد و میدان فراهم شود.  
 
وی همچنین از تشکیل کارگروه پشتیبانی و مدیریت منابع در تهران به ریاست فرمانداری خبر داد و عنوان کرد: این کارگروه با هدف هدایت و هماهنگی فعالیت ها، پشتیبانی به موقع و تهیه کارآمد کالاها و تجهیزات در پاسخ به شرایط اضطراری و بازسازی، تشکیل شده است.  
 
معاون آمادگی و عملیات سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به اهمیت افزایش سرعت و کارآیی در شرایط اضطراری افزود: از این رو در سال های اخیر، افزودن سیستم های رفاهی سیار و خودروهای فرماندهی سبک به ناوگان خودرویی سازمان مدیریت بحران شهر تهران در دستور کار بوده است.
 
مرادی روزبهانی گفت: در این نشست همچنین بر اهمیت وجود طرح در لجستیک و تبدیل طرح به برنامه تأکید و عنوان شد: زنجیره تأمین شامل تهیه، تولید و خرید سومین بخش لجستیک بشمار می رود. سپس توجه به «آماد» شامل انبارداری و توزیع و پس از آن نگهداری و تعمیر (نت) و نیز تعیین تکلیف تجهیزات فرسوده و از رده خارج اهمیت می یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا