۸مدال آور استان تهران در مسابقات المپیک و پارالمپیک۲۰۲۴تقدیر شدند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، عصر شنبه و با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران، آئین تقدیر از قهرمانان ورزشی استان تهران برگزار شد.

بر اساس این گزارش این آئین، در حاشیه برگزاری جلسه شورای ورزش استان و با حضور سید عباس جوهری، معاون سیاسی استاندار، قدرت الله شفیقی، معاون توسعه و منابع انسانی استاندار تهران وحید کیهان، مدیرکل حوزه استاندار و سایر مسؤولان در استانداری تهران برگزار شد.

مدال آور استان تهران در مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴تقدیر شدند

گفتنی است که در این مراسم از ورزشکاران برتر استان، برخی از مادران، همسران و مربیان ورزشکاران و داوران برگزیده نیز تقدیر به عمل آمد.

مدال آور استان تهران در مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴تقدیر شدند

لازم به ذکر است که در این جلسه ضمن تقدیر از خانم ها «سمیه جابری» مادر پرستو حبیبی قهرمان پارادومیدانی، «زهرا مرادی» مادر بنیامین فرجی، قهرمان ورزشی رشته تنیس روی میز، «الهه پور عبدیان و علی مولایی، زوج قهرمان رشته قایقرانی، «فهیمه کلهر»، مربی برگزیده ورزش قهرمانی رشته دو میدانی، «اعظم عیدی»، مربی برگزیده ورزش قهرمانی رشته والیبال، «مرجان تیموری»، داور برگزیده ورزش قهرمانی تکواندو، «گلاره ناظمی»، داور برگزیده ورزش قهرمانی رشته فوتسال نیز تقدیر به عمل آمد.

مدال آور استان تهران در مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴تقدیر شدند

همچنین از قهرمانان المپیک و پارالمپیک اخیر صادق بیگدلی و حمیدرضا عباسی در رشته «والیبال نشسته» روح الله رستمی «وزنه برداری»، علی آذر پیرا «کشتی» «پرستو حبیبی»، قهرمان پارادومیدانی، «لیلی علیدوستی» قهرمان تکواندو، «فاطمه صادقی» و «ملیکا عزتی» قهرمانان رشته کاراته نیز به پاس تلاش ها و زحماتشان تقدیر صورت گرفت.

دکمه بازگشت به بالا