بهاری فر: طرح های بیمه ای ویژه برای کارکنان نزاجا به زودی اعلام خواهد شد

فرمانده نزاجا با مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا دیدار و بر ارائه خدمات بیمه ای متمایز و با کیفیت به کارکنان نیروی زمینی ارتش تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار با حجت بهاری فر مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه حکمت صبا، با ابراز امیدواری از روند رو به رشد این شرکت در سال جاری، اظهار کرد: امیدواریم بیمه حکمت صبا در زمان کوتاه خدمات شایسته و درخور شان کارکنان نزاجا ارائه کند.

فرمانده نزاجا با اشاره به احتمال بروز خسارات ناشی از حوادث و بلایای طبیعی خواستار پوشش های بیمه ای مناسب در قالب طرح های جدید بیمه ای برای کارکنان و خانواده های آنها شد.

در ادامه این دیدار نیز بهاری ‎فر، مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا خاطر نشان کرد: جلسات کارشناسی متعددی با مسئولان و کارشناسان نیروی زمینی ارتش برگزار شده است که انشالله نتایج آن در قالب طرح های بیمه ای ویژه با شرایط پرداخت آسان و پوشش بیمه ای بهتر به زودی اعلام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا در این باره افزود: یکی از موضوعاتی که در حال حاضر بر آن دقت و تأکید داریم پرداخت سریع و به موقع خسارت های مربوط به کارکنان نزاجا است که برای این منظور شرکت بیمه حکمت صبا فرآیند برآورد و پرداخت خسارت به کارکنان نزاجا را با اولویت بالا در دستور کار خود دارد.

بهاری فر در پایان ابراز امیدواری کرد که شرکت بیمه حکمت صبا به زودی طرح های بیمه ای جدیدی را برای ارتقا سطح معیشت و توانگری خانواده کارکنان نیروی زمینی ارتش اعلام خواهد کرد.

دکمه بازگشت به بالا