سازمان محیط زیست باید بتواند وضعیت کیفی زندگی مردم را ارتقاء دهد

سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تصمیمات و فعالیت های سازمان حفاظت محیط زیست باید بتواند با بهبود شرایط محیط زیست کشور وضعیت کیفی زندگی آحاد مختلف مردم را ارتقاء دهد.

به گزارش نازک نارنجی امید حاجتی در جلسه تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست که امروز در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، اظهارکرد: موضوع مهم و اصلی ما در این معاونت تسهیلگری برای تحقق اهداف سازمان است و این ماهیت اصلی معاونت توسعه خواهد بود.

وی افزود: عملکرد ما باید منجر به این مساله شود که همکاران ما کمترین دغدغه را در پیگیری امور محوله داشته باشند و فعالیت ها و ماموریت های خود را به نحو احسن انجام دهند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: نبود رفتار تبعیض آمیز، دوری از فساد و توجه به تسهیل فعالیت همکاران مواردی است که باید به آن توجه جدی داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست حاجتی گفت: برای دست یابی به اهداف سازمانی برنامه های یکساله خواهیم داشت و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی وضعیت معیشتی همکاران را در سطوح مختلف بهبود ببخشیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا