۶ پروژه گردشگری در هرمزگان افتتاح می شود

به گزارش نازک نارنجی، محمد محسنی گفت: پروژه های گردشگری در شهرستان های بندرعباس، بندرلنگه، بندر خمیر و بستک قرار دارند که شامل هتل آپارتمان، هتل، سفره خانه سنتی، مجتمع گردشگری، محیط گردشگری روستایی و عشایری (گردشگری کشاورزی) و موسسه آموزشی آشپزی است.

او با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته گردشگری افزود: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی و هفته گردشگری ویژه برنامه ای به مناسبت این روز، ۷ آنلاین در بندرعباس برگزار می شود که در این مراسم از بهترین های حوزه های مختلف گردشگری استان قدردانی می شود.

محسنی بابیان اینکه گردشگری هوایی یکی از جاذبه ها و فرصت های گردشگری در استان است، اظهار کرد: با مشارکت باشگاه ورزش های هوایی نوبند سبز، روز جمعه ۶ مهرماه همایش گردشگری هوایی در کوه گنو بندرعباس برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان به ایجاد زیرساخت های گردشگری توسط این اداره کل در استان هرمزگان اشاره کرد و گفت: ۴ زیرساخت گردشگری در جزیره قشم در هفته گردشگری به بهره برداری می رسند.

او تأکید کرد: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، برگزاری دوره های آموزشی ویژه فعالان گردشگری، برگزاری همایش روز کنگ و … از دیگر برنامه های این هفته در استان هرمزگان خواهد بود.

46

دکمه بازگشت به بالا