علمی و پزشکی

از کجا بفهمیم گوشی‌مان تحت کنترل است؟

برنامه های هک و نظارت بسیار خطرناک هستند. دانستن نحوه هک کردن یا نصب نرم افزارهای جاسوسی بر روی تلفن شما می تواند بسیار مفید باشد. تلفن و رایانه ما دو وسیله اصلی ارتباطی هستند که هر روز از آنها استفاده می کنیم. بنابراین اگر کسی تلفن شما را هک می کند. دسترسی به اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن (از لیست تماس شما) ، تصاویر ، فیلم ها ، اسناد و پیام های متنی می تواند خطرناک باشد. اما علائم نصب برنامه های جاسوسی یا هک چیست؟

باتری تلفن شما کم کار می کند

یکی از نشانه های بارز مجدد تلفن شما این است که باتری تلفن شما سریعتر از حد لازم شارژ می شود. در واقع ، به دلیل جاسوسی تلفن همیشه فعال است ، انرژی زیادی مصرف می کند و باتری شما را در این فرآیند کم می کند.

تلفن شما خیلی گرم است

گذشته از سرعت بالای شارژ تلفن همراه ، گاهی اوقات تلفن شما می تواند بسیار داغ شود ، که می تواند سریعتر از زمان معمول داده های اینترنت را مصرف کند.

پیام های خطرناک و ترسناکی دریافت می کنید

شاید برای حضور در مهمانی ناشناس پیامی دریافت کنید ، شاید پیوندی از شما پول بخواهد ، ممکن است شخص ناشناس اطلاعات شخصی شما را درخواست کند و بسیاری موارد مشابه می تواند خطرناک باشد.

شما قبلاً از شارژ عمومی استفاده می کنید

درست است که امروزه در بسیاری از کافه ها و مراکز عمومی ایستگاه های شارژ وجود دارد ، اما هکرها بعضی اوقات اطلاعات کاربران را با کمک پورت های USB سرقت می کنند ، بنابراین مراقب باشید که تلفن خود را شارژ نکنید. مکانهای ناشناخته با استفاده از USB.

از شماره های بدون نام تماس بگیرید یا متنی دریافت کنید

ممکن است تماس های از دست رفته و متن را از خطرناک تر دریافت کنید ، ممکن است شماره هایی به دفترچه تلفن شما اضافه شود که نمی دانید ، می تواند نشانه خطرناکی باشد. یک جاسوس افزار نصب شده روی گوشی شما وجود دارد که می تواند برای شما خطرناک باشد.

17302

دکمه بازگشت به بالا