وزیر ورزش: برای بازسازی ورزشگاه آزادی مشکل پول نداریم/ ورزشگاه ها باید به باشگاه ها واگذار شوند

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد برای بازسازی ورزشگاه آزادی مشکل پولی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری آنا، احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان در جلسه مشترک با دکتر حسین طلا مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، مسئولان فدراسیون فوتبال، مدیران کل استانی، روسای هیات های فوتبال و مدیران ورزشگاه های حاضر در لیگ برتر، اظهار داشت: باید قبول کنیم که وضعیت ورزشگاه های استان هایی که تیم های لیگ برتری دارند، قابل قبول نیست. شاید در بازنمایی بیرونی شرایط ورزشگاه ها شیطنت هایی شود ولی باید بپذیریم که شرایط ورزشگاه ها قابل قبول نیست. 

دنیامالی بیان کرد: دولت چهاردهم مصم است که استادیوم ها را به روز کرده و بهترین امکانات را در اختیار باشگاه ها و مردم قرار دهیم. از این رو درنظر گرفتیم با دستوری که به معاونت منابع دادیم به استان ها کمک شود تا مشکلات جدی ورزشگاه ها حل شود. 

 دنیامالی خاطرنشان کرد: باید به مردم قول دهیم و قول خودمان را عملیاتی کنیم. بحث بازسازی ورزشگاه ها و چمن ها باید با قدرت انجام شود و شأن و منزلت مردم رعایت شود. وظیفه صداوسیما، وزارت ورزش و فدراسیون ها در جامعه امیدآفرینی است. باید مشکلات عنوان شود ولی به نحوی نباشد که سیاه نمایی انجام شود. همه وظیفه داریم که موضوع امیدآفرینی که جزو دستورات رهبر معظم انقلاب و سیاست های دولت است، به بهترین شکل عملیاتی کنیم. 

وزیر ورزش با بیان اینکه این آمادگی را داریم که ورزشگاه ها را به باشگاه ها تحویل دهیم، چون اعتقاد داریم که باشگاه ها با شرایط بهتری به ورزشگاه ها رسیدگی می کنند، اظهار کرد: تغییرات استادیوم آزادی باید طبق چارچوب های علمی پیش برود و بازسازی اصولی انجام شود. ما ورزشگاه دیگری مثل آزادی نداریم که بخواهیم جایگزین کنیم و به همین خاطر باید بازسازی این ورزشگاه هرچه زودتر و با بالاترین کیفیت انجام شود. 

وی بیان کرد: برای بازسازی ورزشگاه آزادی مشکل اعتباری و پولی نداریم و تا پایان آذرماه بازسازی بخش غربی ورزشگاه تمام می شود و همچنین به زودی بازسازی بخش دیگر نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت و باید همزمان مسابقات نیز در آن برگزار شود. 

 احمد دنیامالی اظهار داشت: به باشگاه ها پیشنهاد می کنم که یک جلسه مشترک برگزار کنند و به اتفاق نظر برسند که بتوانیم این تصمیم را بگیریم که ورزشگاه ها برای یک سال به باشگاه ها واگذار شود. باشگاه ها وقتی در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حاضر می شوند برای ما هر کدام حکم تیم ملی را دارند و مسابقات آنها حائز اهمیت است.

دکمه بازگشت به بالا