نداشتن متولی در ساحل از مشکلات است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حکمت داجلیری صبح شنبه در آئین افتتاح رویداد ۹۰ سالگی شهرداری تنکابن که با حضور وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، استاندار و هیأت همراه در سالن اجتماعات دانشگاه آیندگان تنکابن برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حضار اظهار داشت: شهرستان تنکابن با وسعت ۱۷۴۰ کیلومتر مربع و با جمعیت ۱۸۰ نفر، با همه داده های خدادادی با تعبیر گردشگری از آن یاد می شود.

وی افزود: با همه این داشته های طبیعی در تنکابن، محرومیت این شهرستان و غرب مازندران در سبزی جنگل و آبی دریا گم شده و زیر ساخت های آن جوابگوی خدمات رسانی به مهمانان نیست.

نماینده عالی دولت در تنکابن با اشاره به ترافیک شدید و کمبود سوخت در ایام پیک مسافر، تصریح کرد: مسافران باید ساعت ها در ترافیک بمانند و در نهایت هم زیرساخت مناسبی مانند هتل و مراکز درمانی و.. برای پذیرایی آنان کافی نیست.

وی با گلایه از بوروکراسی اداری و موانع برسر راه سرمایه گذاران، افزود: به طور مثال برای اخذ مجوز برای یک هتل با تراکم بالا باید دستگاه های مختلفی نظر بدهند و این موانع سرمایه گذاران را دلسرد می کند.

وی با بیان اینکه اقدام خوبی در دولت سیزدهم مبنی بر آزاد سازی ساحل انجام شده است، خاطر نشان کرد: اما ساحل متولی ندارد و قانونگذار باید وضعیت ساحل را به منظور آبادانی ساحل مشخص سازد.

فرماندار تنکابن یادآور شد: در زمینه سوخت رسانی، به دلیل ظرفیت کم در این زمینه دچار چالش شدیم و همه این نیازها زمینه خدمت رسانی به گردشگران را تضعیف می کند.

دکمه بازگشت به بالا