گردشگران از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه های کلات پرهیز کنند

نازک نارنجی/خراسان رضوی رئیس ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کلات از مسافران و گردشگران خواست از هرگونه تردد، توقف و اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها به ویژه در مناطق ییلاقی و گردشگری این شهرستان پرهیز کنند.

علی صلاحی در گفت و گو با نازک نارنجی از صدور هشدار سطح نارنجی برای این شهرستان خبر داد و افزود: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان تا اطلاع ثانوی در آماده باش قرار گرفته اند.

وی اظهار کرد: با توجه به تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز جمعه تا پایان روز یکشنبه، در شهرستان نیز شاهد رعد و برق همراه با بارش های رگباری و وزش باد شدید خواهیم بود.

فرماندار کلات با اعلام اینکه تمامی دستگاه های خدماتی و امدادی (اعضای ستاد مدیریت بحران) در آماده باش کامل قرار دارند، به مسافران و گردشگران توصیه کرد از هرگونه تردد، توقف و اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها به ویژه در مناطق ییلاقی و گردشگری و نیز کوه پیمایی و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه اقتصاد و ارتزاق مردم شهرستان اغلب در حوزه های کشاورزی، باغداری و دامداری است لذا مدیریت جهاد کشاورزی توصیه و تمهیدات لازم را به کشاورزان، باغداران و دامداران برای جلوگیری از خسارت های احتمالی به این قشر از جامعه داشته باشد.

شهرستان کوهستانی و مرزی کلات در شمال استان خراسان رضوی و در ۱۵۵ کیلومتری شمال شرق مشهد قرار دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا