بین الملل

عصبانیت گانتس از نتانیاهو به دلیل نادیده‌ گرفتنش مقابل دوربین خبرنگاران

وزیر جنگ اسرائیل از جلسه هفتگی کابینه ابراز ناراحتی کرده است ، زیرا نخست وزیر رژیم صهیونیستی تمایل خود برای صحبت با رسانه ها را نادیده گرفته است.

هنگامی که وزیر امور خارجه نتانیاهو از رژیم کانال صهیونیست 12 گفت ، هنگامی که مذاکرات رسانه ای وی پایان یافت ، مردم وی به روزنامه نگاران و روزنامه نگاران حاضر در جلسه مراجعه می کردند که چه کسی می تواند آنجا را ترک کند ، به این معنی قسمت اول پوشش رسانه ای جلسه کابینه به پایان رسید.

این شبکه هنگامی اتفاق افتاد كه گانتز ، رئیس ائتلاف آبی و سفید و وزیر جنگ اسرائیل ، به محافظان نتانیاهو كه می خواستند با رسانه ها صحبت كنند ، اشاره كرد.

براساس این شبکه ، گانتز در آن زمان فهمید که مردم نتانیاهو به او اجازه ندادند که صحبت کند و رو به یکی از بستگان نتانیاهو بپیوندد و او را عصبانی نگاه کند. در حالی که این مرد به گانتز گفت ، اکنون به او گفته شده که می خواهد با گانتز مصاحبه کند.

در پاسخ ، گانتز با عصبانیت گفت: “آیا امروز اعلام می شوید؟” من یک ربع ساعت قبل درخواست مصاحبه کردم.

فعالان رسانه های اجتماعی ویدئویی از این حادثه منتشر کرده اند.

گانتز وزیر جنگ و نخست وزیر اسرائیل است که در جلسات قبلی دولت با رسانه ها صحبت کرده اما در مورد سایر جلسات اظهار نظری نکرده است.

“یایر لاپید” رهبر مخالف اسرائیل در توییتر خود نوشت: “من فکر نمی کنم که عادلانه باشد که نتانیاهو گانتز را مقابل دوربین مسخره کند ، زیرا او در غیاب رسانه ها چنین کاری می کند.”

تنها 40 روز از تشکیل دولت ائتلاف جدید در اسرائیل گذشته است ، اما روز به روز اختلافات در حال افزایش است. اخیراً ، این دو با مسئله بودجه مغایرت ندارند. آنها با سایر موضوعات از جمله اجرای برنامه دسترسی به کرانه باختری مخالف هستند. نتانیاهو طبق توافق بین احزاب لیکود و آبی-سفید ، که گانتس برای مدت 18 ماه ریاست آن را بر عهده خواهد داشت ، تا پایان سال آینده مسئولیت دولت خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا