برقراری آب شرب پایدار در ۲۶۰ روستای استان اردبیل

نازک نارنجی/اردبیل مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل از برقراری آب شرب پایدار در ۲۶۰ روستای استان اردبیل خبر داد.

مسعود خیرجو شامگاه ۸ شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات در استانداری اردبیل با بیان اینکه در دولت سیزدهم با افزایش اعتبارات آب و فاضلاب که با ۱۰ سال قبل از آن برابری می کند حرکت جهادی را برای آبرسانی آغاز کرده ایم، گفت: در همین راستا تاکنون در ۲۶۰ روستا آب شرب پایدار برقرار شده است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت سالجاری ۸ پروژه آب و فاضلاب در سطح استان به بهره برداری رسیده است، افزود: برای پروژه های آبرسانی شهری ۸۵۰ میلیارد ریال و آبرسانی روستایی نیز یک هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

خیرجو با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان به نوعی خود را سقای مردم می داند، افزود: همکاران ما در این مجموعه به صورت شبانه روزی در خدمت مردم استان هستند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل با تاکید بر اینکه اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل طی ۳ سال اخیر در تاریخ آب و فاضلاب استان بی نظیر بوده است، تصریح کرد: در کنار آبرسانی به روستاها، در بخش تصفیه خانه آب اردبیل، راه اندازی سیستم های جدید و ارتقای کیفی آب نیز اقداماتی انجام شده است.

وی یادآور شد: کیفیت و سلامت آب، خط قرمز ما بوده در شرکت آب و فاضلاب استان بوده و آزمایشگاه کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل آزمایشگاه مرجع است و مردم از بابت سلامت آب اطمینان داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا