مظفری زاده: سقف بودجه را رعایت کردیم

نازک نارنجی/آذربایجان شرقی سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور می گوید این تیم سقف بودجه را رعایت کرده است.

سعید مظفری زاده در گفت وگویی تلویزیونی، در رابطه با آخرین وضعیت باشگاه تراکتور اظهار کرد: سقف بودجه را رعایت کرده ایم و فاصله اندکی با این سقف داریم و هیچ درخواست رسمی برای افزایش سقف نداشته ایم.

او در رابطه با پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال گفت: حواشی در این رابطه حس نمی کنیم. اختلاف حقوقی بین ما و باشگاه پرسپولیس وجود دارد که روند آن به صورت قانونی طی می شود و تصمیم گیرنده فدراسیون است. بعد از فسخ قرارداد بیرانوند با او مذاکره کردیم و حتی قبل از آن قصد تیم داری نداشتیم.

مظفری زاده ادامه داد: کسانی که مسئله دخالت رئیس جمهوری در صدور رای علیرضا بیرانوند را مطرح کردند دیدگاه کوچکی دارند چرا که دغدغه های رئیس جمهوری فراتر از این است.

او گفت: مسئله اصرار برای ادامه همکاری با حسین پورحمیدی به پرونده بیرانوند مربوط نبود. پورحمیدی با ما قرارداد داشت و با توجه به هدف گذاری باشگاه به دو دروازه بان نیاز داشتیم. اجازه نخواهیم داد، تمرکزمان را بر هم بزنند.

سرپرست مدیرعاملی تراکتور بیان کرد: حضور یحیی گل محمدی منتفی شده بود و بر اساس نظر گزینه های مدنظرمان برای سرمربیگری، در خصوص جذب بازیکن در نقل و انتقالات صحبت انجام دادیم. تقریبا تیم مان تکمیل است و فعلاً نفر دیگری را جذب نخواهیم کرد.

او درباره اینکه آیا سوکول سیکالشی در بازی این هفته حضور خواهد داشت یا نه؟ گفت: قرارداد این بازیکن ثبت شده و امیدواریم به هفته سوم برسد.

به گزارش نازک نارنجی، او در واکنش به طلب مسعود شجاعی و اشکان دژاگه از تراکتور گفت: اگر طلبی داشته باشند، آن را پرداخت خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا