مورایس: مصدومیت آقایی‌پور عجیب بود/جذب بازیکن؟ نمی‌دانم

نازک نارنجی/اصفهان سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: آقایی‌پور قبل بازی خیلی خوب بود و عجیب بود که ۵ دقیقه بعد از بازی دچار مشکل شد.

ژوزه مورایس پس از پیروزی ۳ بر ۱ برابر چادرملو اردکان در دیدار نخست لیگ‌برتر با بیان اینکه به هر ۲ تیم بابت بازی در یک زمین که بازی در آن سخت بود، تبریک می‌گویم، اظهار کرد: بازیکنانم خواسته خود را تا پایان بازی حفظ کردند و این امکان را ایجاد کردند تا بتوانیم گل‌های زیادی بزنیم امیدوارم در آینده بتوانیم روزهای خوبی داشته باشیم. دلایل زیادی برای بردن و باختن وجود دارد، گل اول ما را نپذیرفتند و ۴ گل زدیم، فرصت زدن گل بیشتر را داشتیم و در نیمه اول و دوم موقعیت‌های گل بیشتری داشتیم، امیدوارم در آینده VAR در بازی‌ها وجود داشته باشد تا شکایت‌ها به حداقل برسد.

او در خصوص جذب بازیکن خارجی در ادامه بازی‌ها گفت: نمی‌دانم، جواب دادن خیلی سخت است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین با اشاره به مصدومیت آقایی‌پور یادآور شد: باید از دکتر تیم بپرسم، قبل بازی خیلی خوب بود و عجیب بود که ۵ دقیقه بعد از بازی دچار مشکل شد.

مورایس درباره غیبت لیموچی و یزدانی نیز توضیح داد: ۲۰ بازیکن در بازی داشتیم و غایبان نیز بازیکنان ما هستند، دلیل غیبت خیلی مهم نیست، ۲۰ بازیکن در بازی بهترین بودند و برای غایبان نیز پیروزی را به ارمغان آوردند.

او  با بیام اینکه بازیکنان جوان همه فرصت بازی نداشتند، گفت: بازیکنان باکیفیتی داریم، فلامرزی چند دقیقه بازی کرد و باید بازی وی را می‌دیدیم؛ استفاده از بازیکنان آکادمی، پاداشی به آن‌ها است و پیشرفت محسوب می‌شود؛ فدراسیون فوتبال با ذهن بازتر به این موضوع نگاه کند تا محدودیتی برای استفاده از بازیکنان زیر ۲۱ سال نداشته باشیم، داشتن بازیکنان جوان باکیفیت برای کشور خیلی خوب است و امیدوارم بتوانیم از بازیکنان جوان بیشتر استفاده کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا