تردد بیش از ۳۵۴ هزار زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان

نازک نارنجی/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۳۵۴ هزار و ۴۵۲ زائر از ابتدای ماه صفر تا روز گذشته از پایانه‌های مرزی استان تردد داشتند.

محمد جولانژاد در گفت‌ و گو با نازک نارنجی با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی چذابه از ۱۶ تا ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ اظهار کرد: در این مدت ۶ هزار و ۴۵۳ نفر از پایانه مرزی چذابه وارد شده و ۱۶ هزار و ۳۵۱ زائر ایرانی از این پایانه خارج شدند.

وی با اشاره به تردد ۲۷ هزار و ۹۷۵ نفر از پایانه مرزی چذابه افزود: در این مدت ورود ۲ هزار و ۲۲۶ نفر و خروج ۲ هزار و ۹۴۵ نفر خارجی از این پایانه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مرزی شلمچه در این بازه زمانی عنوان کرد: ۲۷ هزار و ۸۸۲ نفر از مرز شلمچه ورود کرده و ۲۷۵ هزار و ۷۵۸ زائر ایرانی از طریق این مرز خارج شدند.

جولانژاد ادامه داد: در این مدت ۳۲۶ هزار و ۴۷۷ زائر از مرز شلمچه تردد کردند و در این زمینه ورود ۹ هزار و ۴۰۵ نفر و خروج ۱۳ هزار و ۴۳۲ نفر خارجی از این پایانه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به ثبت تردد زائران اربعین حسینی در روز ۲۰ مرداد اظهار کرد: در این روز تردد ۲۴۳ هزارو ۲۲۶ نفر از ۲ پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا