بین الملل

صهیونیست نگران بازگشت به عصر حجر هستند/ قدرت ایمان حزب‌الله مافوق توان تسلیحاتی اشغالگران

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، روزنامه فرامنطقه‌ای «الیوم الوموم» در گزارشی نوشت: “ما مانند یک مربی برای حزب الله هستیم.” آنها سازمان هایی هستند که به راحتی همه چیز را می بینند. “حسب الله ، همانطور که من امروز آن را می دانم ، با آنچه که هنگام خارج شدن از لبنان متفاوت بود ، متفاوت است.” اینها سخنان گابی اشکنازی ، رئیس اول ستاد مشترک اسرائیل ، درباره نیروی فعلی حزب الله در لبنان است.

بیشتر بخوانید:

سید حسن نصرالله افکار صهیونیست ها را خواند

“برای اولین بار ، ما نه تنها با ارتش معمولی ، بلکه با سازمانی با عقاید عمیق عقیدتی روبرو هستیم و این ایمان بر ما حاکم است.” ما از نظر فنی قوی تر و مقاومت بیشتری می کنیم. از نظر اسلحه پیشرفته هستند ، اما آنها از لحاظ ذهنی از ما قوی تر هستند. “اینها سخنان اوی ایتام ، فرمانده گردان 91 نیروهای ویژه است.

حزب الله در لبنان

حزب الله در لبنان

در نامه فرامنطقه ای آمده است: “الون بن دیوید ، یک تحلیلگر نظامی برای اسرائیل در تلویزیون 13 و یک کارشناس خاورمیانه ، گفت که حزب الله در کنار ارتش صهیونیست ایستاد و ارتش قدرتمند را شکست.” روزنامه نخست وزیر پیشین اسرائیل ، ایهود باراک ، معروف به مهندس خروج رژیم از لبنان ، گفت: “خروج از لبنان برنامه ریزی نشده بود.” ما همچنین با یک قدرت عظیم روبرو هستیم. در حزب الله ، و به نظر می رسد که عزیمت ما از رویایی رها شده است. “ایهود باراک” به این معنی بود که ارتش اسرائیل مجبور شد لبنان را ترک کند و نیروهای خود را در آنجا مستقر کند تا منطقه را کنترل کند. (مخالفان لبنانی) همه محاسبات رژیم صهیونیستی را مختل کرد و زمین آنها را آزاد کرد ، بنابراین سربازان اسرائیلی خدا را شکر کردند که لبنان را ترک کرده اند ، زیرا هیچ سربازی اسرائیلی نمی تواند برگردد.

تصور خام صهیونیست ها برای حاکمیت لبنان

آل یوم گفت: “در سال 1982 ، اسرائیل تصور كرد كه زمان آن است كه لبنان و دولت لبنان را نابود كنند تا به صلح در بیروت برسند و از این طریق جلوی گروه های فلسطینی پیروی از دستورات خود را بگیرند. در یک گزارش آنها حتی آواز خواندند ، “جاده قدس از جونیه (شهری در لبنان در سواحل دریای مدیترانه ، 15 کیلومتری شمال بیروت) عبور می کند.” آنها فکر می کردند که می توانند لبنان را جایگزین فلسطینی ها بدانند.

امام موسی صدر

امام موسی صدر

براساس این گزارش ، رژیم صهیونیستی این واقعیت را نادیده می گیرد که اقدامات آن خون شیعیان را ریخته است و باعث شکل گیری چهره ای مانند امام موسی صدر در لبنان شده است. این دانش آموز سید محمد باقر صدر از نجف اشرف وارد بیروت شد و همه این پیشرفت ها با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران در سال 1979 همراه بود. در واقع ، فعالیت های رژیم صهیونیستی سرآغاز تعلیم و تربیت اسلامی بود مقاومت ، که بعداً به عنوان حزب الله شناخته شد ، اسرائیل را مجبور به ترک بی قید و شرط لبنان در سال 2000 کرد.

الیوم می نویسد: لبنان به اولین کشوری در جهان تبدیل شده است که ترور اسرائیل را شکست. رژیمی که اعراب را در سالهای 1949 ، 1956 ، 1967 و 1973 شکست داد. شکست اعراب ادامه یافت تا اینکه بنی اسرائیلی ها فکر کردند که می توانند با سازهای خود همه کشورهای عربی را تنظیم کرده و آنها را اشغال کنند ، مانند یک نت موسیقی.

شکست ارتش اسرائیل

یک کشاورز صهیونیست گفت: “من برای اولین بار شرمنده شدم که یک اسرائیلی هستم.” اسرائیل و متحدانش در خاورمیانه چه دستیابی به موفقیت داشتند؟ در سال 1978 ، اسرائیل بخشی از جنوب لبنان را فتح کرد و در سال 1982 وارد بیروت ، اولین پایتخت عرب شد. اسرائیل بارها و بارها به افرادی که محکوم به جنایات جنگی در رژیم دادگاه بین المللی جنایی در لاهه هستند ، حمله می کند.

کشف سیستم جاسوسی رژیم صهیونیستی در رژیم جنوبی + تصاویر

نیروهای صهیونیستی در حال تحقیق در جنوب لبنان هستند

وی گفت: “در سال 1992 ، اعتقاد بر این بود كه اسرائیلی ها با حمله به حزب الله مقاومت را شکستند و وزیر امور خارجه سابق سید عباس الموسوی را به قتل رساندند ، اما شاگرد وی ، سیدحسن نصرالله ، ثابت كرد كه او می تواند امواج تلویزیونی و عملیات روانشناختی. ” به جنگ اسرائیل بروید و حزب الله را به عنوان یک ارتش منظم غیرنظامی در سطح ارتش ارتقا دهید.

سرهنگ گفت: “او اولین رهبر عرب در 30 سال بود که تأثیر چشمگیری بر افکار عمومی اسرائیل گذاشت.” رونین ، رئیس اطلاعاتی فرماندهی مرکزی اسرائیل.

با وجود موشک های شلیک شده توسط حزب الله به دشمن رژیم صهیونیستی ، سخنان سیدحسن نصرالله تنها سلاح دیگری بود که در نهضت جنگ به کار رفته بود و ترس را در دل صهیونیست ها ایجاد کرد.

در این گزارش آمده است: ارتش اسرائیل نه تنها نتوانست در جبهه نبرد علیه حزب الله موفق شود و به اهداف خود رسید ، بلکه در مقاومت ایدئولوژیک در برابر مصونیت لبنان نیز ناکام ماند. ارتش اسرائیل بدون دستیابی به اهداف خود از توانایی های نظامی حزب الله در جنگ لبنان شوکه شد. غیرقابل انکار از نظر سرویس اطلاعاتی اسرائیل و متحدان آن است. در نتیجه تعجب ، 121 سرباز اسرائیلی کشته و 2000 زخمی شدند و افتخار صنعت نظامی اسرائیل ، مخزن مرکاوا در منطقه الحاجیر ، به گورستان نظامی اسرائیل تبدیل شد.

“اسرائیل بیش از 2 میلیون بمب کوچک یا بمب های خوشه ای در لبنان را که باعث درد طولانی مدت در لبنان شده اند ، رها کرده است و پس از بازگشت آنها ، بازگشت برای کشاورزی دشوار خواهد بود. و تولید ، “شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه ای گفت. با این حال ، این درگیری به مدت 20 سال ادامه یافت ، اسرائیل لبنان را رها کرد و درهای آن بسته شد. اسرائیلی ها برای جلوگیری از فاجعه حزب الله ، دوربین های مداربسته را به جای ارتش در مرز خود با لبنان نصب کرده اند.

اشکنازی به درستی اظهار داشت که او حزب الله را به خوبی می شناسد و این شناخت ناشی از محکومیت وی درگیری های جنبش گذشته است. از یک میدان نبرد به مرحله دیگر ، سلاح ها و تاکتیک های هزبوله افزایش یافت و اسرائیل را از راه های مختلفی شکست داد. رژیمی فراتر از نیروهای حسب الله از نظر کمیت و کیفیت و مورد حمایت برخی از قدرتهای جهانی.

ارتش رژیم صهیونیستی

سربازان در اسرائیل

“امروز ، هزبولاه دارای سلاح های بسیار پیشرفته ، از جمله هواپیماهای بدون سرنشین جنگ سوریه ، موشک انداز است که می تواند هر شهر ، فرودگاه ، بندر یا نیروگاه در اسرائیل را هدف قرار دهد ، ضد … کشتی ها و موشک هایی که می توانند “، نتیجه گیری می کند. از مانورهای بالگرد در عملیات نظامی خودداری کنید. بنی اسرائیلی ها می ترسیدند امروز به عصر سنگ بازگردند ، حتی اگر قبلاً لبنان را تهدید کرده بودند که به عصر سنگ بازگردد. حزب الله بدترین کابوس اسرائیل در مورد تلاش های اسرائیل برای سرنگونی دولت لبنان و تحمیل توافق یک جانبه در بیروت است. صفحه تغییر کرده است و حزب الله به یک قدرت منطقه ای برای ورود به کشورهای همسایه (از جمله فلسطین ، یمن ، سوریه و عراق) تبدیل شده است (برای حمایت از دیگر بال های محور مقاومت).

انتهای پیام / 4106/4033 /

دکمه بازگشت به بالا