علمی و پزشکی

احتمال شروع مسابقات لیگ فوتبال از اواخر خرداد/ شاید نتوانیم لیگ را برگزار کنیم

آفتابنیوز:

ایرج حریرچی بار دوم به سلامت عمومی است انجام فعالیت های ورزشی مانند فوتبال و در جهت جلسه امروز با حضور نایب رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی, برنامه ریزی, شکست, و غیره. سری A و لالیگا باید مورد بررسی قرار گرفت. به دلیل حضور در ۹ بازی از فصل جاری و رایج در تمرینات است که می تواند در یک محدوده ۹-هفته مسابقات برگزار می شود. ما فرض کنیم که زمان پیدا کنید.

وی ادامه داد:در حال حاضر در لیگ قهرمانان فصل آینده گره خورده است در این مسابقه و همچنین مطرح بازی های ملی. مهم ترین مسئله سلامت ورزشکاران و مربیان است. در این زمینه محدودیت وجود دارد که برای مثال در حالی که طرفداران در ورزشگاه.

امکان رقابت از لیگ فوتبال در اواخر ماه ژوئن/شاید شما نمی, لیگ برگزار خواهد شد ما

حریرچی از زمان ممکن از مسابقات گفت:ما فرض به عنوان ورزش اواخر ماه مه یا اوایل ماه ژوئن سه هفته پس از شروع تمرین در این مسابقات آغاز شد و در اواخر ماه اوت و تمام. وجود دارد امکان برگزاری این مسابقات وجود ندارد.

دوم کل وزیر بهداشت با اشاره به این امکان را برای شروع ورزش از جمله حفظ طیف وسیعی از این گفت: این موضوع از مسابقه در اجتماب از دست دادن به عنوان به خوبی به عنوان یک بازیکن و یک بازی کامل. زمانی که مسابقه محدود است که شادی گل از لحاظ خواهد شد.

حریرچی اظهار داشت:ما وضعیت لیگ برتر در کره جنوبی است نه مانند جنوب ایتالیا و اسپانیا و برخی از آلمان است.

او تاکید کرد که آغاز این مسابقه بستگی به موافقت نامه های ما با حرفه ای و با تصویب مقابله با وجود دارد.

حریرچی در پاسخ به این که آیا این مقررات هستند و نه در کتاب مقدس نوشته شده مسابقه. بر اساس بررسی ما ရဲ့လ် در یک کشور خارجی است که برای آنها و محلی ما. مورد آن فکر می کنم اگر ما یک مسابقه افراد بالای سن ۶۵ سال نیمت آنلاین نه هر بار تست مولکول در تضاد نیست ۵ روز گرفته شود. اما در نظر ما به معنی هیچ چیز نیست. پیچیدگی مواجه هستیم عظیم.

حریرچی تاکید در وضعیت کنونی برای برگزاری امکان رقابت مانند کاراته و کشتی و… ورزشکاران که در تماس با یکدیگر یا نه.

دکمه بازگشت به بالا