پیام رئیس جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار

نازک نارنجی/کهگیلویه و بویراحمد رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش نازک نارنجی، متن پیام صاحب سروش فر، رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

نون و القلم و مایسطرون

وی با تبریک روز خبرنگار از تمامی رسانه ها به خصوص خبرنگاران حوزه اثرگذار و مهم دستاوردهای علم فناوری و دانشگاهی که با قلمی گویا باصلابت خود به عنوان پل ارتباطی بین آحاد مردم، نقش مهمی را در انتقال دستاوردها و جامعه علمی و آحاد مردم نقش غیر قابل انکار و مهمی را در انتقال دستاوردها و جامعه دانشگاهی وآحاد مردم ایفا می کنند، قدردانی کرد.

روز خبرنگار تنها یک مناسبت و تاریخ درج شده در تقویم نیست، بلکه در طول همه سالها خبرنگاران با انعکاس نظرات اقشار مختلف جامعه و انعکاس نظرات فرهیختگان و نخبگان با نگاهی علمی و آسیب شناسانه به تحولات کشور و حتی جهان می پردازند و دو خبرگزاری نازک نارنجی و ایکنا که مربوط به جهاددانشگاهی هستند با هدف گسترش و تعمیق آگاهی و اطلاع رسانی، همواره کوشیده با مشی مبتنی بر همه جانبه نگری، بی طرفی، سرعت، دقت و صداقت به ایفای نقش خود بپردازد.

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم ‌و سفیران آگاهی‌بخش و چشمان تیزبین جامعه هستند و فعالیت‌شان به عنوان بازتاب‌دهنده حقایق، تأثیری شگرف در شئون مختلف کشور و استان دارد.

۱۷ مرداد روز خبرنگار  را به همه خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص خبرنگاران پرتلاش خبرگزاری نازک نارنجی و ایکنا تبریک عرض می کنم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا