بین الملل

آخرین آمار کرونا ویروس در جهان؛شمار مبتلایان از سه‌میلیون‌وپانصدهزار گذشت

طبق اخبار آنلاین ، روسیه با 10.633 ، ایالات متحده با 10.576 ، انگلیس با 4.339 ، هند با 2.791 ، اکوادور با 2.074 ، ترکیه با 1.670 ، عربستان سعودی با 1.552 اسپانیا با 1.533 ، ایتالیا با 1.389 ، مکزیک با 1.349 ، شیلی با 1.228 و پاکستان با 1.062. Cronavirus حدود 24 ساعت است.

جدیدترین آمار مبتلایان به Coronavirus را می توانید در تصاویر زیر تا زمان نگارش این گزارش مشاهده کنید ، این آمار هر دقیقه به روز می شود.

تصاویر و منابع وب سایت Word of Meers ، که آمار افراد آسیب دیده و کشته شده را جداگانه به روز می کند.

امریکا

در تحولات اخیر در ایالات متحده ، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده و رهبر اکثریت سنا درخواست دولت برای آزمایش سریع کروناویروس در کنگره را رد کرده اند. به گزارش اسپوتنیک ، در بیانیه مشترک ، نانسی پلوسی ، رهبر اکثریت سنا و میچ مک کانل ، رهبر اکثریت سنا ، در بیانیه مشترک گفتند که کنگره باید به دنبال آزمایش سریع کروناویروس در جایی که بیشتر از همه مورد نیاز است باشد ، انجام ندهد در کنگره.

در اخبار دیگر ، کاخ سفید شهادت آنتونی فاوچی ، متخصص ارشد بیماریهای عفونی و عضو ارشد کارگروه ملی در مورد تاج گذاری در کنگره را مسدود کرده است. طبق اخبار NBC ، یون هلندر ، سخنگوی کمیته تخصیص مجلس ، گفت: از دکتر فاوچی ، رئیس مؤسسه بیماریهای عفونی خواسته شده است که در تاریخ 6 ماه مه توسط یکی از زیرمجموعه های کمیته برای حضور در جلسه در جلسه شرکت کند. دولت ترامپ در مورد کرونا. اما به گفته یک مقام دولتی ، کاخ سفید شهادت دکتر فاچی را ممنوع اعلام کرد.

سخنگوی کاخ سفید به رسانه ها گفت: حضور هر یک از اعضای کارگروه کورونا در کنگره همزمان با تلاش دولت ترامپ برای بازگشایی اقتصاد و تولید واکسن ، کمکی نمی کند.

پومپه با ادامه فشار به دولت ترامپ ، چین را مجدداً متهم كرده است. به گفته NBC News ، وی ادعا كرد كه دو تئوری وجود دارد كه آزمایشگاه منبع ویروس در ووهان بوده است. اولی بعید به نظر می رسد ، اما دومی معقول اما تأیید نشده است.

وی ادامه داد: اولین مورد این است که کورون ویروس نتیجه یک برنامه تحقیقاتی درباره سلاح های بیولوژیکی چینی است که به آزمایشگاه ووهان مرتبط است ، که ویروس شناسان بعید به نظر می رسانند.

دوم ، ویروس در آزمایشگاه ووهان مورد مطالعه قرار گرفت و یک تصادف آزمایشگاهی منجر به انتقال تصادفی ویروس به یک کارمند شد ، که پس از آن ناخواسته ویروس را به شهر گسترش داد. این قابل قبول است ، اما هیچ مدرک مستقیمی یا عمومی برای استناد به آن در دست نیست.

با کشته شدن 644 نفر دیگر ، آمار تلفات در کشور به 68.088 رسید. تعداد بیماران از 1717202 فراتر رفته است.

مکزیک

خانواده های بیماران مبتلا به بیماری Covid-19 در حومه مکزیک کرونازد در مورد بستگان بستری در بیمارستان و بازگشت اجساد جانباختگانشان سؤال کردند.

به گزارش رویترز از مکزیک اکاتوپک؛ خانواده ها پس از انتشار عکس هایی از اجساد نگهداری شده در بیمارستانی در شهر که کیف های بدن پیدا شده بود ، اعتراض کردند.

ویدئوی دیگر نشان می دهد یکی از اعضای خانواده در حال درگیری با مأموران پلیس است که می خواستند با بستگان خود ملاقات کنند. دلیل اعتراض این گروه ، واکنش پرسنل بیمارستان بود که گفتند اطلاعات بیمار را منتشر نمی کنند.

با کشته شدن 89 نفر دیگر ، آمار کشته شدگان به 2،061 نفر رسید. تعداد بیماران از 22888 فراتر رفته است.

شیلی

همچنین در این کشور شاهد افزایش افراد مبتلا به کورو ویروس بوده ایم. با کشته شدن جسد دیگر ، شمار تلفات در این کشور به تعدادی رسیده است. تعداد بیماران نیز از مرز عبور کردند.

با کشته شدن 13 نفر دیگر ، تعداد کشته شدگان به 260 نفر رسید. تعداد بیماران از 19.663 نفر فراتر رفت.

اکوادور

کشور همچنین از وضعیت خوبی برخوردار نیست. به گفته Sky News ، دولت در رفع نیازهای مردم موفق نبوده است و سیستم بهداشت و درمان کشور با چالش های بسیاری روبرو بوده است. چند روز پیش تصاویری از اجساد متروکه در خیابان منتشر شد که حاکی از وضعیت وحشتناک کشور است. برخی افراد حتی اجساد بستگان خود را در خانه نگه می دارند.

با کشته شدن 193 نفر دیگر ، شمار تلفات در این کشور به 1.564 نفر رسید. تعداد بیماران از 29.538 فراتر رفته است.

انگلیس بزرگ

به نوشته روزنامه دیلی میل ، نخست وزیر انگلیس فاش كرد كه پزشكان هنگام وخیم تر شدن وضعیت وی در هنگام كرونا آمادگی اعلام مرگ وی را داشتند. بوریس جانسون ، نخست وزیر 55 ساله انگلیس ، اذعان کرد که مبارزه با ویروس در بیمارستان سنت توماس در مرکز لندن موفقیت آمیز نیست و گفت: پزشکان برای حفظ او یک لیتر اکسیژن به او دادند. زندگی در یک بخش مراقبت های ویژه

جانسون گفت: “به سختی می توان باور كرد كه وضعیت من طی چند روز بدتر شده است.” دوران سختی بود ، من آن را انکار نمی کنم. آنها در حال مطالعه سناریوی مرگ مشابه استالین بودند. من از آن خیلی آگاه نبودم ، اما فهمیدم که برنامه هایی در حال شکل گیری است.

به گزارش بی بی سی ، در خبر دیگری و طبق گزارشی که روز یکشنبه توسط انجمن پزشکی انگلیس منتشر شده است ، تقریبا نیمی از پزشکان انگلیس شخصاً تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود را خریداری می کنند.

این مطالعه که روی 16000 پزشک انجام شده است ، نشان داد که 65٪ معتقدند که در حین کار و مبارزه با کورو ویروس ، نه تنها جزئی یا کاملاً محافظت می شوند.

در این مطالعه مشخص شد که 48٪ پزشکان شخصاً تجهیزات محافظتی خریداری می کنند یا به کمکهای خیریه یا سازمانهای محلی بستگی دارند.

تقریباً یک سوم پزشکان می گویند که در مورد کمبود تجهیزات محافظ شخصی صحبت نمی کنند و معتقدند هیچ اقدامی صورت نخواهد گرفت.

اسپانیا

آمار تلفات ویروس Coronavirus در 164 روز یکشنبه به 2.5264 افزایش یافت. براساس این گزارش ، افزایش مرگ و میر کروناویروس در روز گذشته ، از تاریخ 18 مارس ، در هفت هفته گذشته کمترین میزان را داشته است. گزارش شده است كه تعداد موارد مثبت كورونویروس از 245000 نفر فراتر رفته است.

اسپانیا به تدریج محدودیت ها را کاهش می دهد. در کشور پوشیدن ماسک در وسایل حمل و نقل عمومی از فردا الزامی است.

ایتالیا

در 24 ساعت گذشته ، 174 نفر آلوده به عروق کرونا در این کشور جان خود را از دست داده اند که کمترین تعداد قربانیان بیماران قرنطینه در ایتالیا از 10 مارس (20 مارس) بوده است.

با افزودن 174 نفر به تعداد قربانیان کورونا در ایتالیا ، تعداد قربانیان ایتالیا به 28 هزار و 84 نفر رسید.

علاوه بر این ، در 24 ساعت گذشته سال 2010 ، یک مورد جدید از ویروس کرونا در این کشور ثبت شده است ، به طوری که تعداد کل بیماران در این کشور اروپایی به 210717 نفر رسیده است.

نخست وزیر ایتالیا ، جوزپه كنته ، چند روز پیش ضمن اعلام آغاز برنامه دولت برای كاهش تدریجی قرنطینه و محدودیت ها در این كشور ، صحبت كرد و در مورد حساسیت اوضاع فعلی ایتالیا صحبت كرد.

وی در صفحه فیسبوک خود نوشت: “کاش می توانستم بگویم ،” بگذارید از فردا صبح دوباره شروع کنیم و دوباره شروع کنیم ، اما تصمیم گیری چنین مسئولیتی غیرمسئولانه خواهد بود و ما باعث آن خواهیم شد. ” “منحنی مسری غیرقابل کنترل افزایش یافته است و تمام کوششی هایی که تاکنون انجام داده ایم را خراب می کند.”

روسیه

در 24 ساعت گذشته ، 10 هزار و 633 نفر دیگر با تاج قرارداد بستند که بیشترین تعداد پرونده در یک روز در کشور است.

به گزارش جهان به نقل از جهان بیروت ، در حال حاضر ، 134،687 نفر تاج و تخت بزرگترین کشور جهان را منعقد کرده اند که در مقایسه با 58 تنها در 24 ساعت گذشته. 1280 نفر

دو روز پیش نخست وزیر روسیه ، وزیر کشاورزی و معاون وی تاج را منعقد كردند ، در حالی كه دو عضو پارلمان روسیه اعلام كردند كه نتایج آزمایش تاج آنها مثبت بوده است.

روسیه بیش از یک ماه در قرنطینه بوده است و چند روز پیش ، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که این تعطیلات 11 روز دیگر ادامه خواهد یافت و مردم باید همچنان به دیدار با شرایط قرنطینه ادامه دهند.

از هفته آینده پوشیدن ماسک در روسیه اجباری خواهد شد و به نظر می رسد دولت روسیه به تدریج در حال آماده سازی برای کاهش محدودیت های ترافیکی در این کشور است.

ترکیه

به گفته آناتولی ، براساس آخرین اطلاعات وزارت بهداشت ترکیه ، روز گذشته 4 هزار و 451 بیمار کرونا مبتلا به ویروس Covid-19 بهبود یافتند و از بیمارستان مرخص شدند و این تعداد به 58.259 نفر رسید.

تعداد بیماران کروناویروس در ترکیه نیز با پرونده جدید از سال 1983 به 124375 نفر رسید. از این تعداد ، 1445 نفر در بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان بستری بودند و در کل 778 بیمار به دستگاه تنفسی وصل شدند.

از طرف دیگر ، با کشته شدن 78 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته ، تعداد قربانیان کورونا در کشور به 3 هزار و 336 نفر رسیده است. در کل 1111366 نفر برای تاج در ترکیه انتخاب شدند.

فخرالدین کجا ، وزیر بهداشت ترکیه در توییتر خود نوشت: “برای اولین بار از 30 مارس ، تعداد موارد شناسایی شده در روز به کمتر از 2،000 کاهش یافته است. تعداد بیماران بهینه شده تقریبا 2.5 برابر این تعداد است.”

عربستان سعودی

وزیر دارایی عربستان گفت: این کشور برای مقابله با عواقب تاج ، باید هزینه های بودجه را به شدت کاهش دهد و این اقدام احتمالاً دردناک باشد.. براساس وب سایت النشر ، وی ادامه داد: همه گزینه ها برای کاهش هزینه ها باز است ، ما در چهار سال بیش از یک تریلیون ریال از ذخایر کشور استفاده کرده ایم ، به زودی دستورالعمل هایی در مورد نحوه کاهش هزینه ها منتشر خواهیم کرد ، باید ثبات مالی جدی گرفته شود که احتمالاً دردناک است. “گفت: محمد الجججان. آنها به این دلیل خواهند بود که بحران تاج از زمان جنگ جهانی دوم برطرف نشده است و دیگر مانند قبل از تاج نیست.

وی همچنین گفت: مسئولان ریاض امسال حدود 220 میلیارد ریال وام می گیرند. نه عربستان سعودی و نه جهان به شرایط قبل از کرونا برنخواهند گشت و بودجه این کشور نیاز به کنترل و نظارت بیشتری دارد: راه پیش رو طولانی است ، اما ما با قدرت از این بحران خارج خواهیم شد.

با کشته شدن 8 نفر دیگر ، شمار تلفات در این کشور به 184 نفر رسید. تعداد بیماران از 27011 نفر فراتر رفت.

پاکستان

چالش عفونت کورو ویروس در بین پزشکان و پرستاران در شهرهای مختلف پاکستان ، مبارزه با ویروس کوویداز را همزمان با تعداد بیماران قلبی عروق کرونا در این کشور دشوار کرده است.

به گفته رسانه ها و اتحادیه های پزشکی پاکستان ، ناتوانی دولت در تأمین سریع تجهیزات برای محافظت از تاج و همچنین عدم رعایت مردم از برنامه قرنطینه (که باعث می شود آنها با تاج منقبض شوند و به مراکز مراجعه کنند). پزشکان) ، از مهمترین دلایل پزشکان ، پرستاران و دیگران هستند. مقامات بهداشتی بیماری کرون را ارزیابی می کنند.

برخی از شهرهای پاکستان از جمله لاهور ، پیشاور ، کویته و کراچی نیز در روزهای اخیر اعتراض پزشکان و پرستاران در خط مقدم در مبارزه با کورونا به دلیل عدم ارائه تجهیزات محافظتی برای کرونا را شاهد بوده اند.

هفته گذشته در نامه‌ای به دولت ، پزشکان و متخصصان ارشد پاکستانی در این کشور و خارج از کشور خواستار بازنگری در توافق برای برگزاری نماز جماعت و نماز جمعه در ماه رمضان شدند و تأکید کردند که باید مراسم برای ماه مبارک رمضان انجام شود. فقط 3 تا 5 نفر در آن شرکت می کنند. آن را با همان طرحی که در اوایل اپیدمی تاج در پاکستان اجرا شده ، محدود کنید.

با 20 کشته دیگر ، شمار تلفات به 457 نفر رسید. تعداد بیماران از 2084 نفر فراتر رفت.

ایران

حتی در ایران ، رئیس جمهور در جلسه ستاد تاج گفت: براساس گزارش ها ، 83 درصد از مردم کشور رعایت اصول بهداشتی را انجام داده اند که این امر نشانگر همکاری مردم با مسئولان است و به دلیل عملکرد خوب کارکنان شاهد کاهش بازدید از بیمارستان ها و مراکز درمانی هستیم. پزشک و پزشک کشور. وی ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در این دوره برای مقابله با ویروس تاج و همچنین اقدامات انجام شده در جهت رفع نیازهای اساسی و اساسی افراد ، تأکید کرد: “با توجه به عدم اطمینان کرونا ویروس ، باید در آینده با شرایط نامطلوب احتمالی روبرو شویم”. . از هر لحاظ آماده باشید.

در خبر دیگری ، جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار توضیح داد: از روز گذشته ، 5 مه 2016 ، 976 بیمار جدید مبتلا به Qovid 19 بر اساس معیارهای قطعی تشخیص در کشور شناسایی شده اند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل بیماران مبتلا به 19 نوزاد کووی در کشور به 97 هزار و 424 نفر رسیده است. متأسفانه در 24 ساعت گذشته 47 بیمار 19 كووید از دست داده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه متأسفانه تعداد کشته شدگان به 6 هزار و 203 نفر رسیده است ، افزود: خوشبختانه تاکنون 78 هزار و 422 بیمار تحت معالجه و ترخیص قرار گرفته اند و 2 هزار و 690 بیمار مبتلا به Quaid 19 تحت مراقبت های ویژه قرار گرفته اند. آنها یافت می شوند

سخنگوی وزارت بهداشت در پایان گفت: تاکنون 496 هزار و 273 آزمایش برای تشخیص Qovid 19 در کشور انجام شده است.

310 311

دکمه بازگشت به بالا