Corona در 26 کشتی نیروی دریایی ایالات متحده پخش می شود و پلاسما درمانی را در ژاپن راه اندازی می کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، دانشگاه جان هاپکینز تخمین می زند که بیش از 203000 نفر در سراسر جهان بر اثر ویروس کرونا ویروس جدید جان خود را از دست داده اند.

همچنین تأیید شده است که بیش از 2923 میلیون نفر در سراسر جهان به Quaid-19 آلوده هستند. روز جمعه ، تعداد کشته شدگان در ایالات متحده از 50 هزار نفر فراتر رفت ، بزرگترین شیوع کرونا ویروس در جهان.

بیشتر بخوانید:

کنفرانس روزانه Corona Trump را لغو کنید

آمار تلفات در این پنج کشور بالای 20 هزار نفر است ، اگرچه آمار تلفات در کشورهای مختلف یکسان نیست. ایالات متحده ، ایتالیا و اسپانیا بیشترین تعداد قربانی را دارند. پیش از این ، رئیس سازمان بهداشت جهانی ، تودروس جیبریسوس ، از افزایش تعداد موارد Quaid-19 در آفریقا ، اروپای شرقی ، آسیای میانه و آمریکای جنوبی هشدار داده بود.

وی گفت: “در حالی که به نظر می رسد بیشتر شیوع آن در اروپای غربی تثبیت شده و یا حتی در حال کاهش است ، بسیاری از کشورها تازه شروع به پیدا کردن راه خود کرده اند و حتی برخی از کشورها که تحت تأثیر این بیماری همه گیر قرار گرفته اند بار دیگر در حال افزایش ثبت موارد هستند.” آنها هستند.

امریکا

رئیس جمهور آمریكا در پیامی در حساب توییتر خود ، دونالد ترامپ از لغو كنفرانس های روزانه مطبوعات در كاخ سفید خبر داد. کنفرانس مطبوعاتی هر روز برگزار می شد و ترامپ در مورد تلاش های دولتش برای مقابله با گسترش coronavirus صحبت می کرد.

دونالد ترامپ

رئیس جمهور دونالد ترامپ

“وقتی رسانه ها چیزی جز سؤالات خصمانه انجام نمی دهند ، هدف از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید چیست؟” وی در پیام توئیتر خود نوشت. آنها آماری را ثبت می کنند ، اما مردم آمریکا چیزی جز اخبار جعلی دریافت نمی کنند. آنها ارزش وقت و تلاش را ندارند.

انتقادات مربوط به ترامپ پس از گفتگو در کنفرانس خبری پنجشنبه گذشته مبنی بر اینکه ضد عفونی کننده ها باعث می شود تاج ویروس در طی یک دقیقه بی فایده شود ، افزایش یافت. در عرض یک دقیقه! آیا راهی وجود دارد که بتوانیم آن را به بدن تزریق کنیم یا ریه های خود را بشویم؟ بررسی آن جالب خواهد بود.

با این حال ، ترامپ روز جمعه هنگام امضای بسته مالی برای حمایت از مشاغل خرد گفت که تنها اظهار نظر “شوخی” برای وی است.

بسیاری از مقامات و پزشکان بهداشت آمریكا بلافاصله پیشنهاد ترامپ را “خطرناک” توصیف كردند و از مردم خواستند كه چنین روشهایی را در خانه امتحان نكنند.

در همین حال ، مجله National Interest در گزارشی فاش کرد که نیروهای نظامی ایالات متحده با koronavirus منقبض شده اند ، که تاکنون به 26 کشتی نیروی دریایی ایالات متحده گسترش یافته است.

کشتی تئودور روزولت

روزولت دریایی

براساس این گزارش ، مأموریت همه این کشتی ها متوقف شده و برخی از آنها در بندرها لنگر انداخته شده و برخی دیگر برای ذخیره سازی به مکان های دیگر منتقل شده اند.

سرویس اطلاعاتی ملی در بیانیه ای اعلام كرد كه ارتش آمریكا تعداد كل افراد تاج گذاری شده در نیروی دریایی آمریكا را اعلام نکرده است. همچنین لیست کاملی از تمام شناورهای آلوده به کروناویروس وجود ندارد.

تا به امروز ، بیش از 960،000 نفر در ایالات متحده به کرونا ویروس مبتلا شده اند و بیش از 54000 نفر بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند.

اروپا

نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون اعلام کرده است که قصد دارد فردا (دوشنبه) وظایف خود را از سر بگیرد. وی چند هفته پیش به دلیل وجود تاج ویروس به عنوان خانه دار شد و 10 روز از راه دور کار کرد.

بوریس جانسون

بوریس جانسون ، نخست وزیر انگلیس

وزارت بهداشت انگلیس دیروز (شنبه) اعلام کرد که بیش از 20،000 نفر که به دلیل Quaid-19 در بیمارستان بستری شده اند ، بر اثر شیوع بیماری درگذشت.

پری پاتل ، وزیر خانه انگلیس ، این رقم را “گذرگاه غم انگیز و وحشتناک مرز” توصیف کرد و اظهار داشت که کل کشور در عزاداری است.

تاکنون 148377 نفر مبتلا به تاج در انگلیس آلوده شده اند و 20319 نفر نیز بر اثر ویروس جان خود را از دست داده اند. از آنجا که آمار روزمره انگلیس ، کسانی را که در خانه و یا در آسایشگاهها فوت کرده اند ، در بر نمی گیرد ، به طور طبیعی آمار تلفات بیشتر است.

نخست وزیر فرانسه ، ادوارد فیلیپ ، روز سه شنبه قصد دارد لایحه ای را در مجلس ارائه دهد تا محدودیت های توانایی این کشور در مقابله با شیوع تاج ویروس را کاهش دهد.

هفته گذشته نخست وزیر فرانسه گفت که این کشور هنوز از بحران بهبود نیافته و سلامت به آرامی در حال بهبود است.

وی گفت: “شیوع تاج باعث بروز بحران جدی اقتصادی بی سابقه در فرانسه شد.”

طبق آخرین آمار ، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور به بیش از 161.480 و تعداد قربانیان این ویروس از 22600 فراتر رفته است. فرانسه همچنین تعداد کشته شدگان در خانه سالمندان را محاسبه نمی کند.

فدریکو کافیرو داراهو ، دادستان ایتالیایی ضد مافیا گفت: چندین رئیس مافیا به دلیل همه گیر شدن کورونا از زندان آزاد شدند و در بازداشت خانگی بودند.

برای جلوگیری از وقوع تاج در زندان های ایتالیا ، دولت ایتالیا به مقامات قضایی اجازه داده است افرادی که زیر 18 سال دارند را برای آزادی این حکم در بازداشت خانگی آزاد کنند.

این اقدام مخالفان را به خود جلب کرد ، متیو سالوینی ، رهبر اصلی مخالف دولت ، وی را عصبانی خواند. تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به بیش از 195.350 و تعداد قربانیان ویروس از 38384 فراتر رفته است.

شورش علیه قرنطینه در آلمان و اتریش

پلیس ضد شورش روز جمعه به تظاهرات حمله کرد و صدها تظاهرکننده را با کامیون از بین برد ، در حالی که پلیس شورشی روز شنبه در تظاهرات در مرکز برلین حمله کرد و صدها نفر از معترضان را با کامیون از منطقه دور کرد.

براساس این گزارش ، معترضین فریاد زدند “من می خواهم به زندگی برگردم” و پلاکاردهایی را با شعارهایی مانند “محافظت از حقوق قانونی” و “آزادی برای همه نیست ، اما بدون آزادی ، هیچ کاری امکان پذیر نیست”. این بود آلمان با 156 هزار و 513 مورد و مرگ و میر 5.877 بعد از آمریکا ، اسپانیا ، ایتالیا و فرانسه بیشترین تعداد افراد آلوده Covid-19 را در جهان دارد.

طرفداران قرنطینه طرفدار قرنطینه در آلمان به پلیس اعتراض می کنند

براساس گزارش رسانه های غربی ، تظاهرات مشابهی در اعتراض به محدودیت های قرنطینه مربوط به شیوع تاج صورت گرفته است. .

براساس گزارش Worldometers ، از دیروز (شنبه) ، حداقل 15148 نفر در اتریش با بیماری کرونا ویروس تشخیص داده شده بودند و 536 نفر در اثر این ویروس فوت کرده بودند.

آسیای غربی

وزارت امور خارجه کانادا در راستای کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد به ملت فلسطین ، 18 میلیون دلار کمک به فلسطین اعلام کرده است.

سفیر اقتدار فلسطین تأکید کرد: “ما به لطف شیوع کورونا و محاصره بخش اعظم فعالیت های خودگردان فلسطین توسط رژیم صهیونیستی تلاش می کنیم این مبلغ را زودتر از طرف فلسطین دریافت کنیم.”

وزارت بهداشت فلسطین در رام الله اعلام کرده است که 11 فلسطینی دیگر به این بیماری کرونا آلوده شده اند. Mi Kileh وزیر بهداشت فلسطین در یک کنفرانس مطبوعاتی اظهار داشت: دو فلسطینی در شهر خلیل و نه نفر دیگر در اردوگاه شفت در اورشلیم اشغالی با این ویروس منعقد شده اند.

تاکنون نه کارمند بهداشت فلسطین و 26 کودک زیر 9 سال به بیماری انسداد قلب و عروق قلب مبتلا شده اند. تعداد مبتلایان به کروناویروس در فلسطین به 342 نفر رسیده است و فقط دو نفر جان باخته اند.

فخرالدین کوکا ، وزیر بهداشت ترکیه گفت: “در 24 ساعت گذشته 106 نفر جان خود را از دست داده اند و 2861 مورد جدید کرونا ویروس شناسایی شده است.” بنابراین ، تعداد قربانیان به 2 هزار و 706 نفر و تعداد بیماران به 107،773 نفر افزایش یافته است.

عربستان سعودی که برای جلوگیری از شیوع تاج ویروس ، در تمام نقاط این کشور یک کارفرمای انتظامی وضع کرده است ، برخی از ممنوعیت ها را نیز برداشته است.

ضد عفونی شریان های شهر استانبول

مقامات سعودی اعلام کرده اند که ممنوعیت سفر جزئی در کلیه مناطق به جز مکه در ماه مبارک رمضان از ساعت 9 تا 17:00 امروز ممنوع است.

به گفته مقامات سعودی ، یک کاردستی 24 ساعته در مکه اعمال می شود. تعداد مبتلایان به کروناویروس در عربستان سعودی به 16.299 نفر و 137 نفر درگذشت.

آسیا

با تأیید رسمی مرکز ملی بهداشت ژاپن ، گروهی از پزشکان ژاپنی قصد دارند یک کارآزمایی بالینی از درمان پلاسما را برای بیماران تاج شروع کنند. در این روش ، پلاسمای خون افرادی که از تاج بهبود یافته اند به افراد مبتلا به این بیماری تزریق می شود. پلاسمای گرفته شده حاوی آنتی بادی یا آنتی بادی است که سیستم ایمنی بدن را در برابر coronavirus تقویت می کند.

مقامات چینی همچنین ادعا كردند كه هیچ مرگ و میر در دهمین روز متوالی وجود ندارد و كره جنوبی در دومین روز متوالی از مرگ و میر خبر نداده است.

اگرچه آمار کشته شدگان در چین از کورو ویروس به صفر کاهش یافته است ، اما 11 نفر در 24 ساعت گذشته به کوویداز 19 آلوده شده اند. این تعداد روز قبل 12 بود.

تاکنون 82.827 نفر به koronavirus در چین آلوده شده اند و 4632 نفر جان باخته اند.

20 کشور در جهان با بیشترین تعداد بیماران و مرگ و میر ناشی از تاج

انتهای پیام / 4033 / پ

دکمه بازگشت به بالا