حوادث

حضور مردم در پای صندوق رای عمق دلدادگی به نظام اسلامی است

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به این که حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی عمق دلدادگی به نظام اسلامی است گفت: رئیس جمهور منتخب، ادامه دهنده راه رئیس جمهوران شهید؛ رجایی و رئیس باشد.

به گزارش نازک نارنجی، سردار محمد شرفی در حاشیه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: امروز صبح مقام معظم رهبری فرمودند قوام و دوام نظام جمهوری اسلامی موکول به حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری است چرا که مردم با مشارکت حداکثری خود می خواهند رئیس اجرایی کشور را انتخاب کنند بنابراین در همه عرصه ها تاثیرگذار هست و یکی از آنها عرصه امنیت کشور عزیزمان هست که برمبنای تفکر و اسناد بالادستی تعیین و آرمان های نظامی جمهوری اسلامی ایران طراحی و اجرا می شود.

وی با بیان این که بخش دیگر وظایف ریاست جمهوری تعامل و ارتباطات گسترده با کشورهای مختلف در عرصه بین المللی خصوصا کشورهای همسو با نظام جمهوری اسلامی خواهد بود و بر این مبنا طبیعی است که مردم بر این مبناها احساس مسئولیت کنند و تجربه چهل و چندساله نشان داده که مردم هر جا که نیاز به حضور بوده است حاضر و احساس مسئولیت داشته اند.

سردار شرفی با اشاره به این که حضور گسترده مردم در پای صندوق های رأی عمق دلدادگی به نظام اسلامی است و بر همین مبنا مردم انتظار دارند تا رئیس جمهور منتخب صیانت از آرمان های جمهوری اسلامی ایران و حافظ ارزش های اسلامی و ادامه دهنده راه شهدایی که در کسوت ریاست جمهوری از جمله شهید رجایی و شهید رئیسی ادامه دهند و در راستای مصالح مردم قدم بردارند.

وی ادامه داد: رسیدگی به امور معیشتی مردم و نیازهای جوانان و توجه به سیاست خارجی از جمله انتظاراتی است که مردم از رئیس جمهور منتخب دارند. امیدواریم رئیس جمهور منتخب با برنامه ریزی و انتخاب مدیران لایق و جهادی به آرامش و امنیتی که در کشور حاکم است بیافزاید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا