علمی و پزشکی

این مرسدس‌بنز از برج‌های الهیه گران‌تر است!

امیرمسعود عابدین_ ‌مرسدس بنز، G ۶۵۰ لندولت (Landaulet) را پس از مدل بی‌نظیر G ۶۳ ۶×۶ AMG عرضه کرد. در حالی که آن خودروی شش چرخ دارای یک موتور ۴٫۰ لیتری توئین توربو V۸ بود، G ۶۵۰ لندولت به موتور ۶٫۰ لیتری V۱۲ تویین توربوشارژر مجهز شده بود که ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کرد.

این مرسدس‌بنز از برج‌های الهیه گران‌تر است!

گران‌ترین G کلاس کارخانه‌ای با فاصله بین دو محور طولانی‌تر و محورهای پورتال برای به حداکثر رساندن فاصله از زمین عرضه می‌شود. مرسدس بنز فقط ۹۹ دستگاه از G ۶۵۰ لندولت ساخت و آن را به یکی از محبوب‌ترین آفرودرهای بازار تبدیل کرد.

این مرسدس‌بنز از برج‌های الهیه گران‌تر است!

حراجی RM Sotheby’s فروش یک نمونه از این خودرو را انجام می‌دهد. این مدل خاص با رنگ سفید Designo Mystic رنگ‌آمیزی شده است. به گفته RM Sotheby’s، این نمونه در مارس ۲۰۱۸ به اولین مالک آن تحویل داده شد. برخی از پنل‌های بیرونی بدنه در لایه محافظ رنگ پیچیده شده‌اند، بنابراین باید به همان اندازه جدید به نظر برسد.

این مرسدس‌بنز از برج‌های الهیه گران‌تر است!

چرم ناپا به رنگ بژ و مشکی سراسر کابین یافت می‌شود. سرنشینان عقب دارای یک جفت صندلی همراه با کوسن‌های متناسب و کنسول وسط هستند و به لطف سقف جمع شونده با روکش نرم، می‌توانند از تابش نور خورشید بر روی صورت خود لذت ببرند. همچنین یک سیستم صوتی هارمن کاردن، کف‌پوش‌های مخملی و جزئیات مختلف فیبر کربنی AMG نیز در فضای داخلی آن نصب شده است.

این مرسدس‌بنز از برج‌های الهیه گران‌تر است!

طبق چیزی که انتظار می‌رود، این خودروی خاص احتمالاً بین ۶۹۸ هزار تا ۷۵۲ هزار دلار (معادل ۴۱ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تا ۴۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان) به فروش برسد که کمی بالاتر از قیمت اصلی آن یعنی ۶۷۷ هزار دلار است.

منبع: carscoops

۳۲۲

گروه تحریریه مطالب پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا