استان ها

مردم برای بیعت با ولایت و رهبری به صحنه انتخابات خواهند آمد

نازک نارنجی/مرکزی امام جمعه موقت اراک گفت: مردم برای بیعت با ولایت و رهبری به صحنه انتخابات خواهند آمد و در طول ۴۵ سال انقلاب اثبات کردند که هرکس در خط ولایت به مردم خدمت کند، با او خواهند بود.

حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی، اول تیر ماه در خطبه‌های نماز جمعه اراک با اشاره به عید غدیر خم اظهار کرد: ولایت و امامت تنها مربوط به ۱۴۰۰ سال پیش نیست و در دوره کنونی نیز بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به واقعه هفت تیر اضافه کرد: منافقین از صدر اسلام تا نظام جمهوری اسلامی، ضربه‌های زیادی به اسلام زده‌اند ولی در نهایت شکست خورده‌اند. 

عبدالهی با بیان اینکه منافقین کسانی هستند که ایمان به خدا ندارند ولی در ظاهر نشان می‌دهند که دین و ایمان دارند، گفت: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، کشتی متلاطم انقلاب را در طول ۴۵ سال گذشته هدایت و آنرا از شر منافقین حفظ کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه منافقین تاکنون ۱۷۶ هزار شهید از انقلاب اسلامی گرفته‌اند، افزود: منافقین امروز نمی‌توانند کاری کنند مگر با استفاده از افرادی که با زبان نفاق به آنها کمک می‌کنند. 

امام جمعه موقت اراک تصریح کرد: کسانی که غدیری و تابع علی هستند، باید با زبان و اعمال و بیعت خود با ولایت در مقابل منافقین بایستند و مبارزه کنند. 

وی با اشاره به انتخابات اظهار کرد: منافقین و دشمنان دست به دست هم داده‌اند تا هرچقدر می‌توانند علیه جمهوری اسلامی اقدام کنند و بگویند انتخابات مهندسی شده است. نمی‌شود هرگونه تبلیغی علیه دین و انقلاب کنید، ولی باز هم بگویید ما در خط امام و ولایت هستید. 

عبدالهی اضافه کرد: اگر تابع علی و ولایت هستید، همانطور که در تشییع شهید جمهور شرکت کردید در انتخابات نیز شرکت کنید. 

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا