حوادث

مرگ دردناک دختر در حمله سگ ولگرد

۲۴ ساعت پس از مرگ دردناک کودک ۵ ساله دزفولی که به‌دلیل حمله سگ و مبتلاشدن به بیماری‌هاری، جان خود را دست داده بود، دختر ۹ ساله دیگری نیز که در شهرستان نکا، قربانی حمله سگ شده بود، در بیمارستان جان باخت.

مرگ دردناک دختر در حمله سگ ولگرد
آفتاب‌‌نیوز :

پنجم خردادماه بود که دختر ۹ ساله‌ای به نام ضحی برای برداشتن وسیله‌ای از داخل ماشین پدرش در شهرستان نکا در استان مازندران، از خانه بیرون رفت. او هنوز در ماشین را باز نکرده بود که ناگهان سگ ولگردی به سمتش هجوم برد و او را گاز گرفت. پدر و مادر ضحی، با شنیدن صدای جیغ و گریه‌های او وحشتزده خود را به داخل کوچه رساندند و با دیدن دخترشان که از ناحیه پا، کمر و صورت به‌شدت آسیب دیده بود، وی را به بیمارستان منتقل کردند.

هرچند واکسن هاری به دختر بچه تزریق شد، اما ضحی به‌دلیل جراحاتی که دیده بود ۲ مرتبه تحت عمل جراحی قرار گرفت. او در این مدت در بیمارستان بستری بود و خانواده‌اش برای نجات وی دعا می‌کردند، اما بدن دختربچه دچار عفونت شده بود و این مسئله جان او را تهدید می‌کرد. در این شرایط تلاش پزشکان برای از بین بردن عفونت ادامه داشت، اما به‌رغم تلاش آن‌ها این دختر بچه روز سه‌شنبه گذشته به کام مرگ رفت.

مرگ ضحی در حالی رقم خورده است که یک روز پیش از آن، امیرحسین کودک ۵ ساله دزفولی ۳۱ روز پس از حمله سگ ولگرد به وی، جانش را به‌دلیل ابتلا به هاری از دست داد. همچنین کودک دیگری به نام ابوالفضل که در روستای ده‌دلیان واقع در همدان زندگی می‌کرد، نیز هفته گذشته بر اثر حمله سگ، جانش را از دست داد تا تعداد قربانیان حمله سگ‌های ولگرد به کودکان در روز‌های اخیر به ۳ نفر برسد.

بخش مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی نقل و انتقال داستان‌های پنهان در پشت پرده رویدادها هستم. با استفاده از زبانی شیوا و جذاب، به توصیف و تفسیر وقایع می‌پردازم تا خوانندگان را به دنیای پنهان و پر هیجان حوادث کشانده و آنها را با آثار و پیامدهای آنها آشنا سازم.
دکمه بازگشت به بالا