استان ها

زندگی آبرومند و امنیت شغلی کارگران، درخواست ما از رئیس جمهور آینده است

نازک نارنجی/مازندران دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران، درخواست کارگران مازندران از رئیس جمهور آینده را زندگی آبرومندانه و امنیت شغلی عنوان کرد.

نصرالله دریابیگی امروز در نشست تبیینی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با حضور مسئولان، نمایندگان، فعالان کارگری و بازنشستگان مازندرانی در محل خانه کارگر استان در شهرستان قائمشهر برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات یک اصل اساسی و مانند ناموس است و حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری به معنای شادی ارواح طیبه شهداء و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

 رئیس کانون بازنشستگان مازندران با اشاره به اعتقاد عملی و کامل خود به اسلام، قرآن، عدالت، خاطرنشان کرد: تلاش ما حرکت در مسیر خدمت و حمایت از مستضعفین است و این اعتبار و جایگاه و تکریم برای قشر شریف کارگر مرهون انقلاب اسلامی ایران است.

دریابیگی ضمن انتقاد از مدیران و مسئولان که همواره کارگران را از یاد برده اند، تصریح کرد: برخی افراد که در این چهار دهه بعد از انقلاب اسلامی وقتی به خواسته خود با شعار دفاع از کارگر به تصدی و سمت‌های مدیریتی رسیده‌اند کارگران را از یاد برده‌اند، در صورتی که همین اعتبارشان را از نام مستضعفین و کارگران دارند.

وی افزود: متاسفانه برخی با نام کارگر به جایگاه رسیده‌اند و در عمل قدمی برای این قشر زحمتکش برنداشته‌اند؛ در مقابل مشکلات و ‌معیشت کارگران وارونه عمل کرده‌اند.

دریابیگی با اشاره به این برهه حساس سیاسی کشور و در پیش‌رو بودن انتخابات، بیان کرد: کارگران در مقوله مشارکت حداکثری بسیج شوند و پای کار بیایند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با تاکید بر اینکه یکدل و یکصدا برای اعتلا و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم باشیم، اظهار کرد: دشمنان جمهوری اسلامی همواره سعی در تضعیف ایران اسلامی دارند.

این مسئول افزود: کارگران به هیچ وجه تحت تاثیر رسانه‌های معاند و فضاسازی کذب آنان قرار نگیرند تا بین برادران و خواهران جامعه اسلامی به بهانه‌های مختلف تفرقه ایجاد نشود.

دریابیگی مهم‌ترین خواسته و مطالبه جامعه کارگری از رییس جمهور آینده را امنیت شغلی، معیشت، زندگی آبرومندانه برای کارگران و ‌بازنشستگان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه کارگران در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس و سازندگی و بعد از آن تاکنون جانانه در سنگر تولید و سربلندی ایران اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نکرده‌اند، یادآور شد: باید حق کارگران بیش از این ادا شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا