ورزشی

انتقام به سبک جواد عزتی در زخم کاری3

آفتاب نیوز :

مالک در فصل دوم، پس از اتفاقات ناگوار و چشیدن زهر زخم های کاری بسیار، از توطئه ها گرفته تا مرگ فرزندش، به طرز معجزه آسایی نجات پیدا کرد. اما این نجات، بدون پیامد نبوده است. مالک زخم خورده و زخمی، حالا زخم های کاری عمیقی هم بر روح و روان خود دارد. او عزیزانش را از دست داده، طعم خیانت را چشیده و مرگ را از نزدیک حس کرده است.

بازگشت مالک در فصل سوم، بوی خون می دهد. او تشنه انتقام است و به طور حتم در ادامه این داستان، با چهره تازه ای از این شخصیت مواجه می شویم که به دنبال انتقام و ادامه رد خون به راه افتاده است. در واقع مالک دیگر آن مرد محافظه کار و حریص فصل اول نیست. او حالا به یک گرگ زخمی تبدیل شده که فقط به دنبال طعمه می گردد.

بازگشت او به مثابه تیک آف (نقطه اوج) این سریال خواهد بود. نبردی خونین و نفس گیر بین مالک و دشمنانش که می تواند دوباره مخاطبان را با «زخم کاری» پر قدرتی که در فصل اول دیدیم، روبه رو کند.

در این نبرد پرهیاهو، باید منتظر اتفاقات غیرمنتظره ای باشیم که مالک با نقشه و برنامه سراغش خواهد رفت. همانطور که در تیزر منتشر شده از فصل سه نیز مشهود است، اینطور به نظر می رسد که انگارهیچ کس قرار نیست از نگاه مالک دور بماند و احتمال حذف هر یک از شخصیت ها وجود دارد. داستانی که با حضور طلوعی و سیما و صف آرایی جدید برای تصاحب میراث ریزآبادی جذابیت و تعلیق ویژه ای دارد. به ویژه که مالک علاوه بر اینکه دنبال مهره اصلی و پشت پرده تمام اتفاقات است، نیم نگاهی هم به انتقام از قاتل فرزندانش دارد.

فصل سوم «زخم کاری» که با پیشوند «انتقام»، قرار است از 25 خرداد، پخش آن آغاز شود، با بازگشت مالک، با یک جدال تمام عیار همراه خواهد بود، جدالی که به طور حتم این شخصیت در آن نقش پررنگی دارد. هر چند می توان گفت در این جدال هیچ کس برنده واقعی نخواهد بود چراکه هر کسی به سهم خودش یا حتی بیشتر، قرار است طعم تلخ زخمی که قطعاً کاری خواهد بود را بچشد..

مالک، زخم خورده و تشنه انتقام، به دنبال تسویه حساب با گذشته خود است. او در این راه از هیچ چیز ابایی ندارد و حاضر است هر قیمتی را برای رسیدن به هدفش بپردازد.

بازگشت مالک، بدون شک یکی از مهم ترین اتفاقات فصل سوم زخم کاری خواهد بود. اتفاقی که هیجان و جذابیت سریال را دوچندان خواهد کرد و باید منتظر ماند و دید که انتقام مالک چه سرنوشتی را برای او و اطرافیانش رقم خواهد زد.

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا