اقتصادی

توجه به تولید مهمترین برنامه دولت رئیس‌جمهور شهید بود

نازک نارنجی/لرستان وزیر صمت گفت: توجه به تولید مهمترین برنامه دولت رئیس‌جمهور شهید بود.

عباس علی‌آبادی امروز پنج‌شنبه ۱۷ خردادماه در حاشیه بازدید از کارخانجات نساجی بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: توجه به تولید مهمترین برنامه دولت رئیس‌جمهور بود، یاد ندارم جلسه‌ای تشکیل شده باشد و رئیس‌جمهور شهید بر تولید و رفع موانع آن تاکید نکرده باشد.

وی خاطرنشان کرد: احیاء واحدهای راکد و به ظرفیت رساندن واحدهای ناتمام از جمله اقدامات مهم رئیس‌جمهور شهید بود و ایشان بر تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تاکید داشتند.

وزیر صمت ادامه داد: اولویت ما گرفتن جشن احیاء واحدهای راکد و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام در تمامی استان‌ها است.

علی آبادی با اشاره به واحدهای صنعتی لرستان و بروجرد، افزود: امروز از کارخانجات مختلف بروجرد مانند نساجی و فولاد پاسارگاد بروجرد بازدید به عمل آمد.

وی بیان کرد: برنامه‌های توسعه‌ای کارخانه نساجی بروجرد که از مهمترین بخش‌های صنعتی کشور در حوزه نساجی است مورد توجه دولت قرار دارد.

وزیر صمت اضافه کرد: لرستان استانی مهم برای کشور در حوزه‌های مختلفی همچون گردشگری است و به‌دنبال این هستیم که صنایع وابسته به گردشگری در این استان جهت کمک به اقتصاد توسعه یابد.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه هستم. در حوزه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد فعالیت می‌کنم. با درک عمیقی از پیچیدگی‌ها و رویدادهای مختلف در دنیای اقتصاد، سعی می‌کنم تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های قابل اعتماد را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا