من فکر می کنم محدودیت های عید پاک را بردارم! / مرگ و میر کرونا در ایالات متحده بیش از سه برابر شده است


به گفته گروه بین الملل نیویورک تایمز ، آنا بین المللی ، دونالد ترامپ موقعیت قبلی خود را تغییر داده و با هشدار درباره “سخت ترین هفته” ، تعداد کشته شدگان ناشی از تاج را افزایش داده است. بنابراین می توانم برای عید پاک در کلیسا شرکت کنم.

وی تا حدودی گفت که جشن عید برای آمریکایی های محروم از تظاهرات گسترده ، یک روز “غم انگیز” خواهد بود. ترامپ اضافه كرد كه می خواهد در عید پاک قواعد فاصله اجتماعی را متوقف كند و به مشاوران خود گفت كه “شايد بتوانیم به افراد خارج از كلیسا اجازه دهیم كه این مراسم را از فاصله بسیار زیاد تماشا كنند.”

بیش از 8000 نفر در ایالات متحده جان خود را از دست داده اند

تاکنون 8454 نفر از ویروس های کرونا در ایالات متحده جان خود را از دست داده اند ، اما کاخ سفید گفت تخمین ها حاکی از آن است که حداقل 100000 نفر می توانند از این ویروس بمیرند. در 24 ساعت گذشته از تاج 280 نفر جان خود را از دست داده اند.

دکتر هماهنگ كننده کاخ سفید گفت: “دو هفته آینده بسیار مهم است.” دبورا بیرکس. وی افزود: “در طی این مدت ، از فروشگاه های مواد غذایی بازدید نکنید ، از داروخانه ها بازدید نکنید و هر کاری را برای امنیت خانواده و دوستان خود انجام دهید ،” “این بدان معناست که همه باید از فاصله 6 فوت (حدود 1 متر و 80 سانتی متر) فاصله بگیرند و مرتباً دست خود را بشویند.”

بیشترین تلفات در سازمان غذا و داروی نیویورک / ایالات متحده اظهارات ترامپ را تأیید نمی کند

Brexit با استناد به موسسه سنجش و ارزیابی سلامت ، Brexit پیش بینی کرده است که تصادفات Quaid-19 در دیترویت ، نیویورک و لوئیزیانا ، مناطقی که بیشترین شیوع وقایع ویروس کرونا را دارند ، احتمالاً در شش تا هفت روز آینده افزایش خواهند یافت. .

بیشتر بخوانید:

مشاوره شگفت انگیز ترامپ در برابر کرون / برنده جایزه نوبل: آمریکایی ها پول برای زنده ماندن دارند

از طرف دیگر ، ترامپ دیروز اظهار داشت كه دولت فدرال در انبارهای استراتژیك ملی خود مقادیر زیادی از داروی مسبب مالاریا “هیدروکسی كلروكین” را ذخیره كرده است. وی در مورد درمان این دارو در بیماران مبتلا به کورو ویروس خوشبین بود و گفت: در صورت نیاز خود این دارو را مصرف می کند. با این حال ، آزمایشات بالینی کوچک اثر کمی از این دارو نشان داده است و حتی سازمان غذا و دارو تأثیر آن را در معالجه بیماری عروق ویروس کرونا قلب تائید نکرده است.

فاجعه بیمارستان بروکلین / 2،000 کشته در یک هفته

هفته گذشته زمانی که بحران Corona در بیمارستان های نیویورک رخ داد و بیش از 2000 نفر کشته شد. فرماندار شهرستان هشدار داد كه تجهیزات پزشکی و تجهیزات حیاتی فقط برای چند روز آینده كافی خواهد بود و پس از آن كمبودی ایجاد می شود. شهردار همچنین خواستار ارسال تعداد بیشتری پزشك شد و مسئولان بیمارستان و رهبران سیاسی اذعان كردند كه اوضاع رو به وخامت است.

تعداد کشته شدگان بیمارستان بروکلین در روزهای اخیر به شدت افزایش یافته است. وی هفته گذشته بیش از سه بار به علت ویروس کروناویوس در بیمارستان بروکلین درگذشت.

مقامات بیمارستان بروکلین تخمین می زنند که حدود یک سوم پزشکان و پرستاران بیمار هستند.

در حال حاضر بیمارستان فاقد لباس محافظ برای کادر پزشکی ، داروهای آرام بخش برای بیماران و داروهای فشار خون بالا است. فاجعه و فوریت بیمارستان وقتی کاملاً فهمیده شد که ویدئویی به صورت آنلاین در مورد اجساد قربانیانی که با لیفتراک به یخچال منتقل شده بودند ، منتشر شد. برخی پرستاران بطور همزمان پنج بیمار مبتلا به Qovid-19 را تحت نظر دارند ، در حالی که استاندارد فقط دو است.

تهدید وحشیانه کورونا در ایالات متحده ، خیابان ها را خالی کرده ، قفسه های فروشگاه را خالی کرده ، اقتصاد و خانه های مردم را تخریب کرده است.

امکان ادامه قرنطینه در انگلستان تا ماه ژوئن

مشاور عالی پزشکی دولت انگلیس هشدار داده است كه این كشور در حال حاضر نمی تواند قوانین قرنطینه را تا ماه ژوئن لغو كند. نیال فرگوسن افزود: ما باید به گونه ای عمل کنیم که حداقل در ماه مه. در پایان ، برخی از قوانین محدودکننده برداشته می شود و تمرکز بر فناوری پزشکی برای تحقیقات عروق ویروس کرونا خواهد بود.

آخرین مرگ ناشی از کرونا در انگلیس 41903 و تعداد کشته ها 4313 نفر است.

دلیل آمار بالای کرونا در فرانسه

در فرانسه 89 هزار و 953 نفر به تاج آلوده و 7،560 نفر درگذشت. شمار بالای مرگ و میرها در فرانسه به این دلیل است که اخیراً دولت فرانسه اعلام کرده است که علاوه بر تعداد کشته شدگان بیمارستان ها ، تعداد قربانیان کورونا در خانه ها و سالمندان نیز افزایش یافته است. رئیس بیمارستان های کشور نیز مدتی قبل اعلام کرد بیمارستان های فرانسه دیگر قادر به پذیرش بیماران جدید نخواهند بود.

کارخانه های موشکی رژیم صهیونیستی به کارگاه های تنفس مصنوعی تبدیل می شوند

در سرزمین های اشغالی ، تاج نیز در صدر قرار دارد. وزارت بهداشت اسرائیل شب گذشته اعلام کرد 262 نفر دیگر به این بیماری مبتلا شده اند و تعداد کشته ها به 46 نفر رسیده است.

یک گزارش طبقه بندی شده در پارلمان رژیم صهیونیستی نشان می دهد که اسرائیل تجهیزات پزشکی کافی برای اداره کرونا را ندارد.

نبود تجهیزات پزشکی در رژیم صهیونیستی نیز وزارت نظامی را وادار كرد كه كارخانه های موشك خود را به كارخانه های تولیدی تبدیل كند.

عدم وجود کیت تست کورونا در غزه

در نوار غزه ، جایی که محاصره اسرائیل چندین سال از مراقبت های اساسی پزشکی محروم شده است ، وزیر بهداشت در نشست خبری گفت که امکانات آزمایش کورونا در بخش صدا بسیار محدود است و تنها طی چند روز آینده ملاقات خواهد کرد. اشرف القدرا افزود: غزه فوراً به 140 تختخواب مراقبت ویژه و 100 واحد تنفس مصنوعی نیاز دارد.

اشرف القدر ، وزیر بهداشت جمهوری غزه

وی همچنین از سازمان های بین المللی خواست تا با توجه به نیازهای فوری نوار غزه مسئولانه عمل کنند. تا به امروز ، پنج نفر از 12 نفری که دارای تاج در غزه بهبود یافته اند.

تنها 24 نفر در 24 ساعت گذشته تاج گذاری در چین را تشکیل داده اند

در چین ، آمارهای جدید نشان می دهد که در سه روز گذشته فقط سه نفر بر اثر تاج کشته شده اند و در حال حاضر کمتر از 1500 شریان ویروس کرونا در این کشور وجود دارد. مقامات چینی که در اوایل ماه جاری (مارس) انتظار داشتند سرعت کمتری از ویروس کرونا ویروس وارد شود ، اکنون نگران ویروس وارد شده از خارج از کشور هستند زیرا شرکت های بیشتری فعالیت خود را در این کشور از سر می گیرند.

انتهای پیام 4106 / ص


نوشته های سایت به وسیله سامانه آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، بنابراین مسوولیت همه محتوای سایت بر عهده سایت های منبع بوده و نازک نارنجی هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا