فرهنگ و هنر

نمایش فیلم‌تئاتر «همیلتون» در سینماتک خانه هنرمندان ایران

فیلم تئاتر «همیلتون» به کارگردانی توماس کیل در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید و پس از آن، نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش نازک نارنجی، سیزدهمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم تئاترهای شاخص با همکاری مشترک انجمن صنفی منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر و سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش فیلم تئاتر «همیلتون» اختصاص دارد.

فیلم تئاتر «همیلتون» (محصول ۲۰۲۰ آمریکا/ ۱۶۰ دقیقه) به کارگردانی توماس کیل و نویسندگی و تهیه‌کنندگی لین-منوئل میرندا، چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید. پس از نمایش این فیلم تئاتر نشست نقد و بررسی برگزار می‌شود.

️داوید دیگز، رنی الیس گولدزبری، جاناتان گروف، کریستوفر جکسون، جزمین سیفس جونز، لین ـ منوئل میرندا، لزلی اودوم جونیور، اوک اونائودووان، آنتونی راموس و فیلیپا سو بازیگرانی هستند که در این فیلم تئاتر به ایفای نقش پرداختند.

«همیلتون» نام فیلم موزیکال برگرفته از نمایش برادوی با همین نام و ساخته شرکت دیزنی پلاس است. این نمایش بر اساس کتاب زندگی‌نامه الکساندر همیلتون از پدران بنیان‌گذار ایالات متحده آمریکا ساخته شده‌ و به شرح زندگی او می‌پردازد. فیلم با دوئل بر-همیلتون و مرگ الکساندر همیلتون به پایان می‌رسد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا