علمی و پزشکی

موبایل‌های ۳۰۰دلاری سامسونگ رونمایی شدند/ عکس

به گزارش خبرگزاری نازک نارنجی، پس از چند هفته تأخیر، سامسونگ از گلکسی F۵۵ در هند رونمایی کرد. این گوشی درواقع یک تغییر برند و طراحی مجدد از گلکسی M۵۵ به شمار می‌آید که چندی پیش معرفی شده بود. به‌عبارتی، مشخصات گلکسی F۵۵ همانند گلکسی M۵۵ است و تنها طراحی آن فرق می‌کند.

براساس گزارش SamMobile، پنل پشتی گلکسی F۵۵ از چرم مصنوعی است که باعث می‌شود دردست‌گرفتن آن راحت‌تر باشد. این طراحی با رنگ‌های نارنجی و مشکی تقریباً در گوشی‌های میان‌رده سامسونگ کم‌نظیر است. این گوشی دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپرامولد با وضوح +Full HD، رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی است.

موبایل‌های ۳۰۰دلاری سامسونگ رونمایی شدند/ عکس

مشخصات و قیمت گلکسی F۵۵ سامسونگ

این گوشی از پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱، رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی بهره می‌برد. همچنین دارای اسلات کارت‌حافظه microSD برای اضافه‌کردن فضای ذخیره‌سازی بیشتر است. این گوشی جدید با رابط کاربری One UI ۶.۱ مبتنی بر اندروید ۱۴ عرضه می‌شود و چهار آپدیت اصلی اندروید و پنج آپدیت امنیتی دریافت خواهد کرد.

در جلو دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و در پشت، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سیستم لرزشگیر اپتیکال (OIS)، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. همچنین دوربین‌های جلو و عقب می‌توانند ویدیوهای ۴K با سرعت ۳۰ فریم‌برثانیه ضبط کنند.

گلکسی F۵۵ به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین از لحاظ ارتباطات، دارای اسلات دو سیم کارت ۵G، وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲ و پورت USB ۲.۰ Type-C است. برای مقاومت دربرابر گردوغبار و آب، این گوشی گواهی IP۶۷ را دریافت کرده. موبایل سامسونگ همچنین حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر دارد.

موبایل‌های ۳۰۰دلاری سامسونگ رونمایی شدند/ عکس

قیمت گلکسی F۵۵ از قرار زیر است:

  • ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت: تقریباً ۳۲۵ دلار
  • ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت: تقریباً ۳۶۰ دلار

۲۲۷۲۲۷

گروه تحریریه مطالب پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا