عمومی

ولایت مداری به استوری گذاشتن نیست/ لزوم تحقق عمل گرایی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام علی وحدانی فر یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در روستای لیر بزرگ از توابع بخش سوق با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد شهید جمهور افزود: رهبری از وی به عنوان «عالم مجاهد» یاد کرده‌اند و بر خدمات ارزشمند و جهادی ایشان تأکید داشته‌اند.

وی تصریح کرد: در کمتر از سه سال، ایشان ۴۰ سفر خارجی و حضور مستمر در شهرستان‌ها داشته‌اند که نشان‌دهنده تلاش و جدیت ایشان در خدمت به مردم است.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: شهید رئیسی از سال ۱۳۸۵ عضو مجلس خبرگان رهبری بوده‌اند و در حوزه تخصصی فقه، کتاب تألیف کردند.

حجت الاسلام وحدانی فر با بیان اینکه در دوران ریاست جمهوری، با قاطعیت و بدون تعارف در مقابل دشمنان ایستاده و از عزت و منافع ملی دفاع کرده‌اند، تاکید کرد: مقام معظم رهبری نقاط ضعف رسانه‌ای دولت را مورد توجه قرار داده و ۱۹ مورد از خدمات ایشان را یادآور شده‌اند.

وی همچنین تربیت یافتن شهید رئیسی در مکتب انقلاب اسلامی و تلاش خادمانه وی در امور اجرایی و مدیریتی را الگوی بارزی از یک مسئول انقلابی و جهادی خواند.

وحدانی فر تواضع، عدم دفاع از خود در برابر بی حرمتی‌ها و تأکید بر اولویت خدمت به مردم و انقلاب را از دیگر ویژگی‌های برجسته شهید رئیسی عنوان کرد.

وی ولایت مداری را در عمل دانست و گفت: ولایت مداری در شعار دادن و استوری گذاشتن نیست.

خطیب نماز جمعه دهدشت همچنین فعالیت‌های شهید امیر عبدالهیان به عنوان وزیر امور خارجه را بسیار ارزشمند دانست و گفت: او با تلاش خستگی ناپذیر خود توانست در عرصه‌های مختلف جمهوری اسلامی را با عزت و اقتدار نمایندگی کند.

حجت الاسلام وحدانی فر مسائلی مانند تأمین واکسن کرونا، حل مشکلات در منطقه شرق آفریقا و عربستان، و ارتقای جایگاه ایران در سازمان ملل را گواه توانمندی و تعهد ایشان در خدمت به انقلاب اسلامی بیان کرد.

وی جامعه امروز را نیازمند مدیریتی دانست که در ادامه راه شهدای گرانقدری چون شهیدان رجایی، بهشتی و رئیسی باشد.

حجت الاسلام وحدانی فر خاطر نشان کرد: بدون شک انتخاب افرادی متعهد و انقلابی در آینده می‌تواند این خواسته مردم را برآورده سازد.

وی ابراز داشت: آیت الله رئیسی شاگرد خلفی بود که عزت پیدا کرد.

امام جمعه دهدشت به صلابت رهبری در برپا داشتن نماز میت بر شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: رهبر جمهوری اسلامی ایران با صلابت نماز را بر پا داشت و به دنیا مخابره کرد که جمهوری اسلامی ادامه دارد.

حجت الاسلام وحدانی فر انتخابات پیش رو را یادآوری و تاکید کرد: جامعه به سطحی رسیده است که کمتر از رئیسی را نمی‌پذیرد و باید منتخبی دارای سلوک فکری، مسؤول، کارآمد، اهل برنامه، جهاد و دلسوز انتخاب شود.

وحدانی فر متذکر شد: این بخش از تاریخ بر عهده ماست و از هفته آینده انتخابات کلید می‌خورد و جامعه کسی کمتر از شهید رئیسی را نمی‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار آنلاین، این مراسم با حضور مردم روستای لیر بزرگ و با شروه خوانی لری، نوحه خوانی و سینه زنی همچنین پخش نذورات و قرائت فاتحه برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا