ورزشی

اعلام آتش‌بس گوندوغان پیش از ال‌کلاسیکو

بازیکن باتجربه بارسلونا قبل از دیدار حساس برابر رئال مادرید پیامی برای هم‌تیمی‌هایش منتشر کرد که نشان از پایان اختلاف در تیم است.

به گزارش نازک نارنجی، بارسلونا در دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و با وجود پیروزی در بازی رفت دور یک‌چهارم نهایی، از لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

آبی‌اناری‌ها در بازی برگشت با آنکه گل نخست را به ثمر رساندند اما اخراج آرائوخو باعث شد تا چهار گل دریافت کنند و در نهایت وداعی تلخ با لیگ قهرمانان اروپا داشته باشند.

ایلکای گودوغان بعد از پایان بازی برگشت به انتقاد از چند بازیکن بارسلونا به ویژه آرائوخو پرداخت که این باعث شد تا فضای ناآرام و متشنج در تیم قبل از ال کلاسیکو به وجود آید.

به نوشته اسپورت، گوندوغان قبل از ال‌کلاسیکو اعلام آتش‌بس داد. او در پیامی نوشت: آنچه در دیدار برابر پاری‌سن‌ژرمن رخ داد باید انگیزه‌ای برای ما در ال‌کلاسیکو شود. باید اشتباهات خود را در این دیدار بزرگ برطرف کنیم و با روحیه‌ای متفاوت به میدان برویم.

او ادامه داد: دیدار با پاری‌سن‌ژرمن باید فراموش شود و با روحیه و انگیزه جدیدی برابر رئال مادرید به میدان برویم. وضعیت بدی را به خاطر شکست برابر پاری‌سن‌ژرمن تجربه کردیم اما نیاز به تغییر شرایط داریم. اکنون بازیکنان بارسلونا بی‌صبرانه در انتظار ال‌کلاسیکو هستند. این بازی برای ما بسیار مهم است و به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. فوتبال پر از لحظات متفاوت است. چند روز قبل احساس تلخی داشتیم و اکنون به دنبال پیروزی در ال‌کلاسیکو هستیم تا وضعیت را تغییر دهیم. افتخار می‌کنم که قرار است در ال‌کلاسیکو به میدان بروم.

انتهای پیام

 

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا