ورزشی

«بلینگهام» به خانه برگشت/ کار سخت «جود» در ورزشگاه «اتحاد» – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار برای «جود بلینگهام» ستاره رئال مادرید می‌تواند حس و حال متفاوتی داشته باشد. او که ملیتی انگلیسی دارد و در فصل ۲۰۱۹ برای بیرمنگهام سیتی بازی می‌کرد و پس از پیوستن به دورتموند تصمیم گرفت در فصل ۲۰۲۳ به رئال مادرید بپیوندد.

این دیدار نخستین بازی رئال مادرید در فصل جاری برابر یک تیم انگلیسی است و به همین دلیل در دیدار برگشت، جود بلینگهام برای نخستین بار از زمان پیوستنش به کهکشانی‌ها به انگلیس بازگشته است و قرار است یکی از حساس‌ترین دیدارهای دوران فوتبالش را در این مسابقه تجربه کند.

این جدال در انگلیس و پیش چشمان هواداران منچسترسیتی زمانی رنگ و بوی جذاب‌تری به خود می‌گیرد که بدانیم این تیم انگلیسی جدی ترین رقیب رئال مادرید برای جذب بلینگهام بود اما این بازیکن جوان در نهایت تصمیم گرفت پیشنهاد تیمی از لیگ برتر انگلیس را رد کند و از دورتموند به پرافتخارترین تیم فوتبال اروپا در کشور اسپانیا بپیوندد.

بدون شک هواداران منچسترسیتی که برای تماشای برد و صعود تیم محبوبشان به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه حاضر خواهند شد دقایق سختی را برای این بازیکن رقم خواهند زد.

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا