ورزشی

آخرین توصیه خمس به تراکتوری‌ها

آفتاب‌‌نیوز :

 پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور دقایقی پیش قرارداد خود را با تیم تراکتور فسخ کرد تا به این ترتیب پایان کارش در جمع سرخپوشان تبریزی را رقم بزند.

این در حالی است که او ساعتی پیش آخرین جلسه تمرینی تیم تراکتور را هدایت کرده و در حاشیه تمرین با بازیکنان این تیم خداحافظی کرده بود و حالا به صورت رسمی برگه فسخ قرارداد خود را هم امضا کرد.

جدایی پاکو خمس در شرایطی است که باشگاه تراکتور ۴۸ ساعت پیش از این سرمربی حمایت و اعلام کرده بود که او تا پایان فصل سرمربی تیم خواهد ماند، اما اتفاقات اخیر باعث شد تا خود او درخواست جدایی بدهد.

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما او در حاشیه تمرین خطاب به بازیکنان گفته است:

چنین شرایطی پیش آمده و ما باید برگردیم، چون ما خانواده ما نگران است. برای شما آرزوی موفقیت دارم. این راهی است که باهم شروع کردیم و امیدوارم شما بتوانید تمام کنید.

دقایقی پس از اینکه قرارداد پاکو خمس فسخ شد، خبرنگار ما گفت‌وگویی بسیار کوتاه را با سرمربی تیم تراکتور انجام داد که او در پاسخ به این سوال که آیا قراردادش را فسخ کرده؟ گفت: «بله، فسخ کردیم و از ایران خواهیم رفت.»

خمس سپس درباره اتفاقات پیش آمده با خبرنگاران و اینکه آیا از آن‌ها گلایه‌ای دارد؟ پاسخ داد: «نه هیچ اتفاقی نیفتاد، برای تو هم آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.»

سوال پایانی از خمس این بود که چه توصیه‌ای برای هواداران تیم دارد؟ او پاسخ داد: «امیدوارم هوادار تیم بمانند و از بازیکنان و تیم تراکتور مراقبت کنند.»

پاکو خمس هم اکنون در اتاق خود در اقامتگاهش حضور دارد و در حال جمع‌آوری وسایل برای ترک تبریز به همراه دستیاران است.

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا