صدور ۷۹هزار جلد سند روستایی در قزوین

به گزارش خبرگزاری نازک نارنجی از قزوین؛ فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در نشست خبری با رسانه ها گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام (ره) عملیات اجرایی و آسفالت معابر هشت روستا از محل طرح هادی روستایی در شهرستان های آبیک، البرز، آوج، بویین زهرا، تاکستان و قزوین با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین درخصوص وضعیت اجرای طرح هادی روستایی بیان کرد: طرح هادی روستایی در ۴۹۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان اجرا شده است که این تعداد ۷۳ درصد روستاهای استان قزوین را شامل می شود.

وی افزود: ۷۹۹ طرح هادی روستایی تهیه، ۶۶۲ طرح بازنگری شده و ۱۵۵ طرح هادی نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد.

سبحانی به اجرای طرح اقدام و نهضت ملی بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: در حال حاضر عملیات اجرا و ساخت چهار هزار و ۸۹ واحد مسکونی در طرح‌های اقدام ملی، نهضت ملی، بنیاد ساخت و گروه ساخت در دستور کار این نهاد قرار دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین در خصوص اعتبارات این نهاد گفت: سال قبل سرجمع اعتبارات استان ۱۵۱ میلیارد تومان و تخصیص آن ۱۳۸ میلیارد تومان بود که از این محل اقدامات بنیاد مسکن در ۲۰۴ روستا صورت گرفت و عملیات آسفالت به میزان ۹۱۴ هزار مترمربع در این روستاها انجام شد.

سبحانی تصریح کرد: اعطای ۷۹ هزار جلد سند روستایی در شهرهای زیر۲۵ هزار نفر با همکاری اداره ثبت اسناد از دیگر اقدامات انجام شده است و سال گذشته هم ۲۷۰۰ جلد سند سهم استان بود که با همکاری دستگاهها این برنامه نیز محقق شد و در رتبه دوم کشوری قرار گرفتیم.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا