ورزشی

کشتی آزاد قهرمانی آسیا / ابوذری و وفایی‌پور برنز گرفتند، اطری پنجم شد

آفتاب‌‌نیوز :

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در ۵ وزن دوم و در فینال و رده‌بندی به میزبانی بیشکک قرقیزستان پیگیری شد.

نتایج ملی‌پوشان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم رضا اطری در دور نخست با نتیجه ۴ بر ۴ از سد کایسی تانابه از ژاپن گذشت وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر صفر جمشید شریف اف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل تایربک ژولماشبک اولو دارنده مدال برنز جهان و قهرمان آسیا از قرقیزستان در حالی که تا ثانیه‌های پایانی برنده بود با نتیجه ۱۱ بر ۷ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. اطری در این دیدار با کوم چولری از کره شمالی سرشاخ شد که با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست خورد و به مدال نرسید.

* در وزن ۷۴ کیلوگرم حسین ابوذری در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ظفربک اوتاخانوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ یونگ نام سو از کره شمالی را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ابوذری در این مرحله مقابل کوتا تاکاهاشی دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با تالگات از قزاقستان مبارزه کرد که با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شد و برنز گرفت.

* در وزن ۸۶ کیلوگرم هادی وفایی پور در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ینگ ووتی ازکامبوج را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب عظمت دولتبیکوف دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان شد. وفایی پور در دیدار رده بندی به مصاف لی پیلونگ از چین رفت و با برتری ۱۰ بر صفر برنز گرفت.

گروه تحریریه علوم ورزشی

با استفاده از مهارت‌های تحلیلی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی گزارش‌ها و آمارهای مفید و کاربردی درباره‌ی روند و عملکرد تیم‌ها و بازیکنان در ورزش می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای آمارها و تحلیل‌های جذاب ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا